4 Aralık 2021 Cumartesi

Kasım ayı En'leri

 Seviyorum

Doğa yürüyüşlerini... Geçen ay hiç aksatmadan gittiğim yürüyüşlerde çok güzel vakit geçirdim. Bir tanesini arkadaşlarımla yürüdük. Hepsinin keyfi başka, tanıdık olmayınca da yeni arkadaşlar ediniyorsunuz. Beycik, Maden koyu, Beldibi parkurlarında yürüdüm. Daha önce fark etmemiştim, hepsi de Antalya'nın Kemer İlçesi'nde :)

Alttaki ilk fotoğrafta parkuru tamamlamanın mutluluğu içerisindeyim, onun altındaki fotoğrafta rehberimizin köpeği Korsan'la sevgi dolu bir an :) Bu ay yürüdüklerimin hepsi Likya Yolu parkurları..

Maden Koyu- Çıralı


Beldibi

Yiyorum

Geçen ay kahvaltı ayıydı benim için, bir kere annemle Zeytinpark'ta kahvaltı yaptık, bir kere de bir arkadaşımla deniz kenarında. Son olarak da samimi arkadaşlarımı bir kahvaltı etkinliğinde ben ağırladım. 



İçiyorum

Geçen ay cin tonik ve Türk kahvesi içtim. Abartı olmasa da Türk kahvesi'ni uzun zamandır bu kadar içmemiştim.



Hissediyorum

Evimizin salonunda uzun bir bitkimiz var. Onu süsledim ve ışıklandırdım, bir yılbaşı ağacımız oldu. Noel ruhuna büründüğümü hissediyorum.

Yapıyorum

Çalışma ve egzersiz yapıyorum. 2021 hedeflerimdi, çok çalışma ve daha çok egzersiz yapma..

Hayal ediyorum

Parti ve dans ortamı hayal ediyorum. Ama ne zaman nerede olacak hiç bilmiyorum..

İzliyorum

Bu ara Her Şeye Evet diye bir film izledim, çok eğlenceliydi. Bloga yorumumu da yazacağım. Dün akşam da Metin Akpınar'ın hayatını anlatan bir yapım izledim adı İyi ki Yapmışım. Onu da çok beğendim, ileriki günlerde yorum yazılarını okuyabilirsiniz sanıyorum.

Okuyorum

Kütüphanede çok güzel bir kitap keşfettim. İnka- Güneşin Prensesi adı. Çok sürükleyici ve ilgi çekici, merakla okuyorum. Eğer yazılanlar gerçeği yansıtıyorsa, İnkalar hakkında da çok şey öğreniyorum.

Aralık ayı hepimize mutluluk getirsin ❤

10 yorum:

  1. Doğa yürüyüşleri hem mutlu ediyor,hem dinginlik veriyor, hem de çok bi çok güzel oluyor.Ne iyi yapmışsınız öyle.Korsan da mutlu görünüyor etkinlikten :)

    Güzel bir ay olsun hepimiz için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet stres düzeyini de düşürüyor hafta içinde, sosyal bir ortamda olunca hiç anlamadan gün geçiyor çok zevkli :))

      Sil
  2. Hoş bir esinti gibi geldi bu paylaşım. Şifa olsun :))

    YanıtlaSil
  3. bizde minik yılbaşı ağacımızı süsledik, Noel enerjisini seviyorum:)
    Her şeye Evet filmini de kızımla izledik, En postların çok hoş, ilham verici:)

    YanıtlaSil
  4. Sonbaharda doğa bir başka güzel oluyor. Özellikle Antalya' da:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl beni şimdiden heyecanlandırıyor. Yeni yılda mucize falan gerçekleşmiyor ama yine de başlangıçları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yılbaşı gecesini çok severim ben özel hazırlanır herşey, eğlenirim :)

      Sil