24 Aralık 2021 Cuma

Her şeye evet (Yes Day) film yorumu

Allison gençliğinde her maceraya "evet" deyip sonunu düşünmeden atılan bir genç kızken, evlenip çocuk sahibi olduğunda, devamlı çocuklarını kısıtlayan "hayır"cı bir anne olmuştur. Bir gün oğlunun amatörce çektiği bir videoda kendisini adeta bir canavar olarak göstermesinden etkilenip, ailecek Evet Günü tertiplemeye karar verir. 

Şartı şudur, çocuklar onun istediği gibi davranacak ancak Evet Günü geldiğinde ebeveynler çocukların her istediğini yapmak zorunda kalacak. Evet günü geldiğinde çocukların hayal gücünü zorlayan istekleri olacaktır. Sınırsız dondurma yemek, camlar açık araba yıkamaya girmek gibi :)) Ve bunlar sadece bir başlangıç! Gün ilerledikçe istekleri daha inanılmaz hale geliyor ve gün sonunda işler çığırından çıkıyor. Anne ve baba bir ara tutuklanıyor o kadarını söyleyeyim :)

Kızı zor durumda kaldığında konser alanında O'nu bulma çabaları ve sonrasında kavuşmaları beni ağlattı. Ben duygusal sahnelere dayanamıyorum aslında film komedi ve çok eğlenceli, herkese tavsiye ederim. Sevgiler 💛

11 yorum:

  1. Ailecek seyredip çok gülmüştük ...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bir kısmını izlemiştim ben de, eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel kitap tanıtımını için çok beğendim. Teşekkürler Işın:)

    YanıtlaSil
  4. bu filmden sonra ben de çok hayırcı bir anne olduğumu fark ettim, kendimi eleştirdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anne olsam kesin aşırı korumacı olurdum :))

      Sil
  5. The French Dispatch'i izlediniz mi

    YanıtlaSil
  6. Fragmanını izlemiştim. Eğlenceli bir filme benziyor.

    YanıtlaSil