8 Aralık 2021 Çarşamba

Aykut Enişte 2 film yorumu

Bu filmin ilkini izlemeden ikinciyi izledim ama ilkini izlememiş olmam fark etmedi, gayet rahat anlaşılan, komedi bir aile filmi. Kahkaha atarak izlemesem de olay örgüsü eğlenceliydi. Sinemadan memnun ayrıldım.


Çok özlediğim için bu ara bol bol sinemaya gidiyorum, bir de Devlet tiyatrosundan bir oyuna bilet aldım, gününü bekliyorum heyecanla :))

Sinemalar oldukça boş oluyor, herhangi bir Covid riski yok bence, bugün 3 kişi izledik, üstelik halk günü..

Aykut ve Gülşah iki sevgili ve düğünlerine az bir zaman kala Gülşah'ın ablasının eski kocası ortaya çıkar. Aykut, aile bağlarını sağlam tutmak amacıyla bacanağıyla yakınlaşır ancak aslında ailenin bu adamdan illallah ettiğini henüz idrak edememiştir. 

Bacanağı bir kumarbaz ve kumar oynamak için para bulma amacıyla aynı zamanda dolandırıcıdır. Aykut'un saf ve nahif karakterinden faydalanıp başını olmadık belalara sokar. Bunlardan kurtulmak için birlikte komik bir uğraş başlar :)) 

 Onur Bilgetay'ın yönetimenliğini yaptığı filmde başrollerde Cem Gelinoğlu ve Melis Babadağ var. Bence filme eğlenceyi getiren Hakan Yılmaz olmuş, oyunculuğunu severek izledim. Cem Gelinoğlu'nu da ilk defa izledim, es geçmemek lazım beğendiğim bir aktör oldu. Sevgiler❤

8 yorum: