19 Aralık 2021 Pazar

Beş yıldızlı noel film yorumu

 İnsanın içini ısıtan, noel ruhu ile dolu bir aile filmi Beş Yıldızlı Noel. Lucy ailesiyle noeli geçirmek üzere çocukluğunu geçtiği kasabaya gider, eve gitmeden önce çok sevdiği safranlı şekerlerden almak için bir dükkana uğrar, ancak tek kalan şekeri almak isteyen bir yabancı daha vardır :) Evlerine ulaştığında ise çocukluğunu geçirdiği evi babasının bir butik otele dönüştürdüğünü görür. Tüm hatıralarına ihanet edilmiş gibi hisseden Lucy bu durumdan hoşnut olmaz ancak babasının paraya ihtiyacı vardır.

Ünlü bir gezi yazarının oteli ziyaret etmesiyle tüm aile otelin farklı bir çalışanı olarak rol yapmaya başlar. Otelin olumlu yorumlar alması için oynadıkları bu oyun gerçekten çok komikti :))


 2020 yapımı bu filmi ben çok beğendim, izlerken eğlendim. Yılın tam bu zamanında karşıma çıktığı için memnunum. Mutlu pazarlar 💚

18 yorum:

  1. bu ay Noel temalı filmlere geçiş yaptık, bu filmi de unutmayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, noel temalı izlenecek filmlerin üst sıralarında yer alabilir :)

      Sil
  2. Çocukken çok severdim bu tarz filmleri, hala çocuk gibiyim, ama pek izleme fırsatım olmuyor film, dizi vs. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden daha çok zevk verirdi bana aslında, ben de sadece dizi izleyemiyorum :)

      Sil
  3. Noel zamanlarına yaklaşırken bu tür temalı filmler aranmaya başlamıştır bile. Güzel bir öneri oldu. izlememiştim ama bu filmi. Eğlenceli duruyor gerçekten de afişte, siz de böyle düşünmüşsünüz bir bakayım :D Size de mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir en iyi komedi filmleri listesinde rastladım bu filme, noel temalı olunca tercih ettim tabi ;)

      Sil
  4. Ay tam olarak boyle bir seylere ihtiyacim var izleyeceğim ben de

    YanıtlaSil
  5. Bu filmi beğenerek izlemiştim😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş, günümüz şartlarıyla uyumlu olması yani güncel olması ayrıca hoşuma gitti :)

      Sil
  6. Film yorumu çok güzel olmuş teşekkürler ışın.

    YanıtlaSil
  7. Bu filmi yazdım ama farklı film izlemişim. Dikkatsizlik mi bilmiyorum. Neyse izlecek bir film daha var. İyi yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunu da izleyin. Teşekkür ederim, size de iyi yıllar :)

      Sil
  8. Yılbaşı temalı filmleri seviyorum. İnsana umut veriyor. Bu filmi izlemenin de tam zamanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın umut veriyor. Unutulan duygular, değerler hatırlanıyor :)

      Sil
  9. Slam filmi izledim. Aile ve ilişkiler noel filmi olması biraz zihni rahatlatmak gerek. sevgiler.

    YanıtlaSil