4 Mayıs 2019 Cumartesi

Yemek Daveti

Arkadaşlarımdan biri bu ara akşam yemeği için iki kez taze fasulye yaptı, bize de duyurmayı ihmal etmedi. Ben de her seferinde "hani bize" diyerek şaka yapayım dedim, O da ciddiye alarak beni de yemeğe çağırdı. Ben de yüzsüzlüğü biraz daha ele alıp "yanında pilav da isterim" dedim :D

Arkadaşımın oğlunu çok seviyorum, kendi oğlum gibi. Annesinden daha çok benimle sohbet ediyor, benzer zevklerimiz var, çok akıllı bir çocuk. Yemeklerde de birlikte sohbet edip film izledik. O akşam artık ben de bir davet vermeye karar verdim. Zaten arkadaşlarıma yemek yapmaya bayılırım, yemekleri seçmek, alışveriş yapmak ve nihayetinde onları ağırlamak en büyük zevklerimden biri. Onları bir haftaiçi akşam büromda ağırladım.

Menüde: 

- Patates salatası
- Çoban salatası ve


Ana yemek, etimekli beşamel soslu tavuk çok beğenildi, bir arkadaşım tarifini istedi. Yukarıda üstlerini tıklayarak onun ve kupta bisküvili muhallebinin tarifine ulaşabilirsiniz, ikisi de çok leziz.

Haftaiçi olduğu için akşam 20.45 gibi ancak toplanıp yemeğe oturabildik. O ara gündem yerel seçimlerdi ve masa başı sohbeti genellikle politika oldu. Özellikle gençlerin bu konudaki bilgisi ve ilgisi beni şaşırttı. Yemekten kalktıktan sonra Trivial Pursuit (2000'ler) oyununu oynamayı planlıyorduk ama biz masadan kalkana kadar saatin 23'e geldiğini görerek şok olduk. Haftaiçi size böyle bir organizasyon için yeterli zaman kalmıyor. Sanırım 15 dk kadar oyun oynayabildik. Bir arkadaşımızın dönüş için otobüs bulma sorunu vardı dolayısıyla arabaya atlayıp onu ve bir arkadaşım ve oğlunu durağa bıraktıktan sonra komşu olduğum diğer arkadaşım ve kızıyla mahallemize devam ettik, güzel bir akşam geçirmenin esenliği ve hafifliğiyle...

5 yorum:

  1. Arkadaşlarla vakit geçirmek gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  2. Evde misafir ağırlamak zahmetli ama insanı mutlu eden bir eylem. Keşke daha çok misafir çağırabilsem.

    Mönü de çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir gününüzü veriyorsunuz hazırlıklar filan...Teşekkürler :)

      Sil