12 Mayıs 2019 Pazar

Anneler günü

Ben her gün annemi gören, annemle yaşayan biri olarak belki bugün fazla duygusallaşamıyorum. Ama herkesin olduğu gibi benim annem de benim için en iyisi, en ideali. Bazen katlanamadığım bir huyu varsa, o da ara sıra sinir topu gibi dolaşması. Bilimle uğraşan birinin ise daima çözecek bir mesleki problemi oluyor ve kafasının çok rahat, moralinin çok düzgün olması gerekiyor. 

Belki babama daha düşkündüm ama bana güç veren kişi annemdir, bu bence bir annenin sahip olması gereken en önemli meziyet; güçlü ve anaç olması... Dolaysıyla annemle fazla endişeye yer olmadan, rahat, aktif yaşıyorum. 

Bugün anneme hazırladığım süpriz, bir kahve tadım etkinliğine birlikte katılmaktı. Mekan iç açıcı, katılımcılar hoş insanlardı ancak tadım yaptırma tarzları hoşumuza gitmedi ve erken ayrıldık. Deniz kıyısındaki bir kafede birer kahve içip, manzaranın tadını çıkardık.


Bir diğer süprizim de anneme özel bir yemek ve tatlı yapmak oldu, bunu dün yaptım ama bugün de yiyeceğiz.

Bütün bayanların anneler günü kutlu olsun, hepimizin öz evladı olmasa da hepimizde annelik iç güdüsü var. Annemle nice anneler günü kutlamayı diliyorum. Varsın sinirli olsun ama Allah başımdan eksik etmesin.

10 yorum:

  1. Amin. Onların varlıkları yeter değil mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙏🏻 evet, yanındayken her şeyin yolunda olduğunu hissettiriyor 😊

      Sil
  2. Allah uzun seneler birlikte olmayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Bizde de tam tersi ben sinirliyimdir annem çok sakindir :-) Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annenizin anneler gününü kutlarım, huzur verir sakin anneler :)

      Sil
  4. Gelecek Anneler gününüz kutlu olsun. Merhaba Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim. Sizi takib ettim.

    YanıtlaSil
  5. Nice anneler gününde beraber olmanız dileğiyle..
    Yeni bir sayfa ile başladığım bloğuma destek ve yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler,takipteyim. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz, ben de sizi takibe aldım :)

      Sil