6 Mayıs 2019 Pazartesi

Pikniğimiz

Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar... Ben oruç tutmasam da bu ayın verdiği dinginlik ve huzuru seviyorum. Bu yazımda yiyecek içecekten bahsetmeyeceğim, hem Ramazan'da oruç tutanlara saygımdan hem de bugünlerde çok yeme odaklı bir hale geldim ve bundan memnun değilim. Ramazan bizi bu anlamda uyarıcı ve dizginleyici bir niteliğe de sahip diye düşünüyorum.

Geçen haftasonu Antalya'da havalar bir anda ısındı. Aile dostlarımızdan biri de bizim gibi anne kız birlikte yaşıyor. Kızın yaşı benden biraz daha büyük ama bizimle devamlı iletişim halindeler, sanırım babanın vefatı bizi ortak bir acıda birleştiriyor. 

Düden Şelalesi'nin denize aktığı yer bizim eve çok yakın ve bu derenin kenarı onların en sevdiği doğal mekan. Yanlış hatırlamıyorsam, sonbaharda havalar soğumadan önce de yine burada piknik yapmıştık.


Buluştuğumuzda anne kız muhtemelen emekli hayatından ve komşularıyla görüşmemelerinden dolayı devamlı, tatlı tatlı konuşma halindeydiler, bize de onları dinlemek düştü daha çok.  



Arkadaşlarımla eğlendiğim kadar olmasa da sıkılmadığım bir ortam oluştu. Bir aile buluşması gibi huzurluydu. 

İyi haftalar diliyorum...

4 yorum:

  1. Babalara Allahtan rahmet diliyorum. Hayırlı ramazanlar 🙏

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler. Görseller harika.

    YanıtlaSil