30 Mayıs 2019 Perşembe

Buraya bir "mim" bıraktım


Kendimle ilgili asla çiğnemediğim en önemli kural, rol yapmamak, içimden geldiği gibi davranmak. Bırakın birisinin şöyle davran demesini, kendim bile kendime söz geçiremiyorum. Merak ettiysem sorarım, kızdıysam belli ederim, çoğu zaman...

Çocukluğumdan bir oyuncağımı geri getirebilseydim eğer, zenci minik bir et bebeğim vardı, kıyafetlerini de kendim dikmiştim, onu :)

Hayat felsefem, hızlı değil hazlı yaşam :)

Bir zaman makinesiyle geçmişe gidecek olsam, taş devrine gitmek isterdim, ya da az daha gelişmiş olsun insanlık tunç çağına :) Yiyecekler doğal, dünya henüz bozulmamış...

Cep telefonumda en çok otobüslerin bulunduğum duraktan saat kaçta geçeceğini gösteren yerel bir uygulamayı kullanıyorum

Başarılı bir iş hayatının sırrı, iş çıkışı iyi vakit geçirmek, deşarj olabilmektir.

Hayatta vazgeçemeyeceğim üç şey; telefonum, annem, pazar yürüyüşlerim

Süper güçlere sahip olma şansım olsaydı, sayılır mı bilmem ama ışınlanabilmek isterdim

Çocukluğumu düşündüğümde aklıma ilk gelen görüntü; ormanın içinde oynayan kalabalık arkadaş grubumla ben 

Başkalarında asla katlanamadığım kişilik özelliği, saygısızlık

Çocukken en sevdiğiniz çizgi film karakteri, Donald duck

Hayatımın dönüm noktası, üniversiteyi bitirince Almanya'da bir üniversitede staja gitmem

Mutlaka yapılacaklar listemin ilk sırasında, GAP turuna çıkmak var, bir de Paris'te bir hafta on gün kalıp Louvre müzesini etraflıca gezmek.

En çok gurur duyduğum özelliğim, kişilere ve durumlara göre değişmemem, kişiliğimden ödün vermemem

Asla vazgeçmeyeceğin şey, hayat boyu öğrenmek

Beğendiyseniz, soruları siz de cevaplayın :)

7 yorum: