31 Ocak 2020 Cuma

Vahşetin Çağrısı - Call of the Wild film yorumu

Anne ve babasının Avrupa turuna çıkması dolayısıyla Ryann vahşi doğaya sahip bir kasabada yaşayan büyükbabasının ziyaretine gelir. Tatilini burada geçirecektir. Burası O'na başta gelişmemiş ve ilkel gelse de bir akşam bir kurt köpeğini evin önünde yaralı bulmasıyla bakış açısı değişmeye başlar.


Çünkü minik kız bu köpeği çok sever ve ona bağlanmaya başlar. Büyükbabası da O'nun vahşi doğaya ait olduğunu anlatabilmek için torununa her akşam Jack London'ın Vahşetin Çağrısı kitabını okumaya başlar ve kız köpeğe buradaki köpeğin adı olan Buck ismini verir. Bu kasabada aynı romanda olduğu gibi köpekler kızaklara bağlanıp yarıştırılmaktadır ve Buck çok başarılı bir lider köpek olacaktır...

Sevimli bir aile filmi Vahşetin Çağrısı. Ben Jack London'ın kitabından uyarlanan film diye düşünüp başlamıştım ama daha yumuşatılmış, çocuklara yönelik bir film. Ara tatilde çocuklarınızla zevkle izleyebilirsiniz, tavsiye ediyorum, tam zamanı ;)

5 yorum:

  1. Başlıkta yazan film kelimesini görmemişim. Kitabın yorumu diye okudum yazını ama içimden de "Bu kitap böyle miydi ya?" diye geçirdim :-) Beyaz Diş'ten sonra okuduğum için benim için onun gölgesinde kalan bir kitaptı. Çok güzel ama bir Beyaz Diş değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de Beyaz Diş'in yeri ayrı ama bunun kitabını tekrar okumak istiyorum.

      Sil
  2. Yeğenimle izlemiştim güzel filmdi. Bloğunuzu daha önce keşfetseydim keşke olsun takibe aldım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ONLINE POKER AJANI
    Hemen IDN NAGA368 POKER'a kaydolun ve her gün 100.000 Rp'ye kadar Bonus kazanın!
    Ayrıca bizimle diğer ilginç Bonusların tadını çıkarın.
    BONUS YENİ ÜYE% 10
    İLAVE SONRAKİ MEVDUAT 5%
    İLAVE CİRO% 0.3 -% 0.5 (HER HAFTA PAYLAŞILIR)
    % 20 REFERRAL BONUS (HER HAFTA PAYLAŞILIR)
    HER GÜN YÜZLERCE MİLYON MİLYONLARLA JACKPOT!

    Bandar Poker Online
    Agen Poker Online
    agen poker
    Cerita Dewasa
    Bandar Ceme
    Poker Online
    Bandar Domino Online
    Agen Domino Online

    YanıtlaSil