3 Ocak 2020 Cuma

Yeni Çizimlerim

Merhabalar, 2020'nin ilk postunu çizimlerim oluşturuyor. Verimli, bereketli yazılar diliyorum bu yıl için herkese :) Yeni yıla eğlenceli bir akşamla giriş yapıp, ertesi gün herşeyin aynı olması beni bir sarstı bu yıl :)) Bir süre adapte olmakta zorlandım, sonrasında iyi vakit geçiriyorum, hadi hayırlısı... 




Önümde çok çalışmam gereken bir ay var. Tez izleme komitesinde verilen işleri bitirip tezi yazmaya başlayayım ki Haziran'a yetiştirebileyim...

Bu yıl çok çalışma ve çok sevip sevilme ile geçsin, bize sunulan tertemiz 365 günü iyi değerlendirelim, her anını mutluluk ve coşkuyla dolduralım, iyi yaşayalım...

5 yorum:

  1. Güzel bir yıl diliyorum size ve herkese:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu ve başarı dolu bir sene diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dilekler bunlar. Yazını gecikmeli olarak okuyorum ama cümlelerin içimi ısıttı. Aynen dediğin gibi bir yıl olsun :-)

    YanıtlaSil