11 Ocak 2020 Cumartesi

Babam Söz Verdi - Jingle All the Way film yorumu

Bu filmi de Kağıt Salıncak Blog'unun Christmas Filmleri yazısı üzerine izledim. Sırayla izlemediklerimle devam edeceğim sanırım. Noel filmleri hem insanın içini ısıtıyor, hem de herşeyin yoluna gireceği hissi veriyor. Stresliyken de çok işe yarıyor bende, duygulanıp ağlıyorum, içimi boşaltıyorum. Sonra işlere kaldığım yerden bir gayret devam ediyorum.

Bu sabah da çalışmak için üniversiteye gitmem gerekiyordu ama canım hiç istemiyordu. Filmi açtım, biraz izleyip kapasam mı modundayken gözümü ayıramamaya başladım, sürükleyiciydi, sonrasında sonu nasıl geldi anlamadım. Bir kere Arnold Schwarzenegger'i izlemeyi çok özlemişim, ilk gençliğimde izlediğim diğer başarılı aktörler gibi O'nu izlerken de eski bir dostla yeniden karşılaşmış gibi oldum. 


Konusu şöyle: Howard Langston (Arnold Schwarzenegger) çok yoğun iş hayatı olan bir aile babasıdır. Aile için önemli olan günlerde iş yerinden ayrılamamış, en son oğlunun karate kuşağı alma törenine de yetişememiştir. Oğlu bu olaylardan dolayı babasına çok kızgındır, neredeyse O'nun düzeleceğine dair umudu kalmamıştır. Howard oğluna kendini affettirmek için noel hediyesi olarak çok sevdiği film karakteri olan Turbo Man oyuncağı almaya söz verir. Bu istek oldukça kolay görünse de oyuncağı elde etmek düşündüğü gibi kolay olmayacaktır.

Oyuncağı bulmak için verdiği çaba takdire şayan ve çok komik. Sonunda artık bu da mı oldu derken olaylar istediği bir noktaya geliyor. İzleyin, pişman olmazsınız :)

8 yorum:

  1. İlginçmiş. Arnold Bey'i ben de izlemiyorum yıllardır. Bir görüşsek fena olmaz kendisiyle...

    YanıtlaSil
  2. Yıllar yıllar önce Çarli dizisinin bir bölümünde bu filmin konusu işlenmişti. O zaman filmden haberim olmuştu ama izlemek kısmet olmadı. Canımın sıkkın olduğu bir zamanda izleyeyim bari. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce ailecek izlemiştik bu filmi :) Harikaydı :)

    YanıtlaSil