6 Ocak 2020 Pazartesi

Yahşi Batı film yorumu

Bu filmi izlemeyen kaldı mı bilmiyorum, ben tamamını yeni izledim. Osmanlı padişahından Amerikan başkanına bir elmas hediye götürmek için yola çıkan kahramanlarımız, başlarına gelen türlü olaylar yüzünden elması kaybederler.  


Filmin hangi dönemde geçtiği biraz meçhul, başkanlık sistemi, imparatorluk, kızılderililer, kovboylar ne ararsanız var. Kızılderililerin herşeylerini soyduktan sonra iki Osmanlı (Cem Yılmaz ve Ozan Güven) para kazanmak için kendilerine türlü türlü iş icadederler. Tavuk ekmek satmaktan, osmanlı macununa kadar. Kolayı icadedip ondan de para kazanmaya çalışacaklardır ancak böyle para biriktiremeyeceklerini anlayınca aranan suçluların kılığına girip üstlerine konulan ödülü almaya çalışırlar...


Bir gün içlerinden biri (Cem Yılmaz) hayatının aşkıyla karşılaşacaktır (Demet Evgar). Filmde başka türlü türlü süprizler var. Tahmin edebileceğiniz gibi olaylar komik ve eğlenceli gelişiyor, özellikle canınız sıkkın veya kafanız bozuksa sizi kendinize getirebilecek hoş bir film. İyi seyirler...

8 yorum:

  1. Bak bu filmi bende izlemedim hala...
    Nedense izleme niyetim yok, sebebini de bilmiyorum iyi mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, en iyisini iç güdüleriniz bilir :))

      Sil
  2. Izlemeyenlerdenim Cem Yılmaz i severim nasıl atladım acaba neyse izlerim en kısa zamanda paylaşım için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  3. Ben birden çok kez izleyenlerdenim. KFC, kola vb göndermeleri ile eğlenceli bir Cem Yılmaz filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle küçük hoşluklar barındırıyor :)

      Sil
  4. Ben izledim bu filmi ama Gora ve Arog'a göre daha vasat buldum. Özellikle Arog'un yeri bende ayrıdır. O filme çok gülmüştüm.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu filmi tek başıma izlemeye gitmiştim. Çokta güldürmüştü beni, seansta 3 5 kişi vardı sadece :)

    YanıtlaSil