7 Şubat 2020 Cuma

44. yaşgünüm :)

Herkese merhabalar, bugün benim doğumgünüm... Sakin bir gün geçirdim, akşam ise neredeyse kendimle başbaşayım o yüzden bir yazı yazayım dedim. Aslında danslı, hareketli ve eğlenceli bir gece için arkadaşlarım tetikte bekliyordu ama bu geceyi annemle geçireceğimi söyleyip kutlamaları haftaya erteledim. Doğumgünüm nasıl geçerse geçsin bende genelde hafif bir hüzün olur. Eskiden birarada olduğunuz arkadaşlarınız arar, seslerini duyduğunuz için sevinir ama eski günlere özlem duyarsınız. Aileyle geçirince hareketli bir gece olmadığı için buruk, arkadaşlarla türlü aktiviteler yapınca aileniz yanınızda olmadığı için hafif boynunuz bükük olur. Yine de günün çoğu günlük rutin hayattan farklı geçer ki, bunun güzelliği bile yeter aslında. 


Bu arada iki gün önce hayatımdaki özel insanla kutlama yaptığımızı ve harika zaman geçirdiğimi belirmeliyim sanırım :)

Geçen haftasonu ise benim için biraz kötü geçti. Annemin geceyarısı burnu kanadı ve acile götürdüm. Bu durum ertesi gece de tekrarlandı ve o sefer gittiğimiz hastanede sabaha kadar tetkikleri sürdü. Acilde oturacak bir yerin bile olmadığı yerde ben, tetkikler esnasında annem perişan olduk. Daha sonra gündüz muayene için hastaneye gitme sürecimiz oldu. Bizi yordu, ama Allah beterinden koruduğu için de şükrediyorum...

Bugün eve gelirken kendime Gökhan Dağıstanlı'nın Kimsesiz Şarkılar kitabını hediye olarak aldım, birazdan uzanıp onu okuyacağım. Bir gecede biter gibi duruyor :)) Gökhan Dağıstanlı Kafa Dergisi'nde yazıyor, dergiyi okumuyorum ama derginin hemen hemen tüm yazarlarını Instagram'da takip ediyorum. Kendisini de orada tanıdım.

Yeni yaşımda bize ve herkese huzur ve sağlık diliyorum. Bunlar olursa zaten mutluluk ve başarı da gelecektir diye düşünüyorum. Kucak dolusu sevgiler...

14 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber mutlu yılların olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlara güzellik. Yeni yaşın çok kıymetli bak diyim sana ;)
    4 4 lük bir yaş 44 ;)
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ileri bir yaş gibi geliyordu ama güzelliğini farkettirdiğin için teşekkürler :D Kıymetini bileceğim... Ben de çok öpüyorum

      Sil
  3. Yeni yaşınız güzellikler getirsin, nice yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah herşeyiyle güzel bir yaş olur :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. İnşallah tekrarlamaz bir daha.

    Doğum günün de kutlu olsun. Nice güzel senelere. Kendine hediye alma fikrine bayıldım. Bunu ben de yapıyorum. Yılda bir kere de olsa kendimizi şımartalım değil mi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler annem o günlerden beri iyi şükür.

      Ben bu kendine doğumgünü hediyesi alma fikrine bayıldım, çok zevkli bir şey :D

      Sil