9 Şubat 2020 Pazar

Kimsesiz Şarkılar - Gökhan Dağıstanlı kitap yorumu

"Bugün baksan seninle ben sisli bir zaman dilimiyiz hafızamda. Hayatın belki de en büyük dersiydi bu, yaşanılan ne varsa dünle sınırladım. Sahi ben bu acı hatırayı nasıl hatırladım?"


Yedi ayrı öyküden oluşan kitapta konu genellikle kadın-erkek ilişkileri. Öyküler hep mutsuz sonla bitiyor, birbirini seven insanlar ayrılıyor hep. İlişkileri yaşayan yaş grubu benden küçük sanırım çünkü benim yaşımda kafanızın uyduğu bir insanla aşk başlayınca kaybetmeye korkuyorsunuz, yanınızdaki kişi de aynı şekilde... Sizi sevdiği halde bırakan biri varsa problemli bir şahsiyettir, hiç uğraşmayın. Duygularınıza ve zamanınıza yazık. 

Aslında kitap ilişkilerden bahsettiği için Sevgililer Günü yaklaşırken okumak anlamlı olabilir. Ancak içinizin biraz burulmasına hazır olun, özellikle ilk öyküde. Nispeten yeni bir yazar olduğu için desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum, yazarı tanımak adına bu veya ilk kitabı okunmalı ama öykülerin beni pek açmadığını da belirtmem gerek. Öte yandan anlatımı, ifadeleri hoşuma gitti. Instagram'da da şiirler ve anlamlı şarkılar paylaşıyor, takip etmeyi sevdiğim bir yazar. Karar sizin...

1 yorum:

  1. Keşke sizin gibi yeni yazarları okuyabilme sabrım olsa.. maalesef yapamıyorum bunu kendime kızıyorum ama öyle

    YanıtlaSil