30 Ekim 2021 Cumartesi

James Bond, Ay Harekatı (1979) film yorumu

Nasa'yla ilişkili bir James Bond filmi izleyeceğimi hiç tahmin etmezdim! Meğer uzayla ilgili bir Bond filmi de çekilmiş. Bu filmi birkaç gün önce izledim, bu akşamüstü de sinemada "Ölmek için zaman yok"u izlemeyi planlıyorum.

Filmde araştırma amaçlı kullanılmak üzere alınan bir uzay kapsülü çalınıyor. Bond da bu kapsülün nereye kaybolduğuna dair araştırmalar yapıyor. Bu filmde Bond'u Roger Moore canlandırıyor. Biraz hantal ve yaşlı buldum filmde kendisini, oyunculuğunu da biraz yapay buldum açıkçası. Ben kendisini sevmemiş olabilirim ama beğenenler olacaktır.


Uzay kapsülünün üretildiği firmayı ziyaret eden Bond, pek hoş karşılanmaz. Şirketin izinde Venedik ve Rio de Jenerio'dan uzaya kadar devam eden bir kovalamaca yaşanacaktır. 


Bond kızlarının eski tarz giyimleri ve saçları çok hoş. Günümüzden daha şık görünüyorlar bana kalırsa. Filmin geçtiği mekanlar da çok güzel. Yeni Bond filmlerine göre daha az karmaşık, ne olup bittiğini kolayca takip edebiliyorsunuz. İzlemeye değer bence, bu film de okuduğum bir kitapta geçiyordu. Fragmanını da aşağıya bırakayım, bir  göz atın isterseniz ;) Mutlu haftasonları ❤

2 yorum:

  1. Bir ara Bond filmlerini kronolojik sırayla izlemeyi düşünüyordum. İlk iki filmden sonrasını izlemedim :-) Uzayda geçen bu filmi duymamıştım. Bond'u başarıyla canlandıranlar kadar kötü oynayanlar da var. Bütün filmleri izleyince favorimi seçeceğim.

    YanıtlaSil