9 Ekim 2021 Cumartesi

Yakut Kırmızı film yorumu

Bu filmin yorumunu yazıp yazmamakta biraz kararsız kaldım. Çünkü kitabının yorumunu daha önce yazmıştım. Film de aynı paralellikte ilerliyor. Kitap yorumu için BURAYA buyurun :) 


Kitabı çok severek okumuştum, filmi de güzel ama kitap daha nükteli, daha fazla güldürüyor. Filminde ortamlar daha karanlık geliyor insana tıpkı Harry Potter filmlerinde olduğu gibi. 

Gwendolyn sıradışı özelliklere sahiptir ancak annesi O'nu korumak için bu özelliğini yıllarca saklar. Zamanda yolculuk yapabilmektedir, ara ara geçmişe sıçrayış yapar böylece farklı olduğunu anlar. Oysa yıllarca kuzeni zamanda yolculuk görevi için kendini hazırlamıştır ve özel olanın O olduğu umulmuştur. Zamanda yolculuk yapabilenler için bir konsey vardır, sakar ve sıradan görünen Gwendolyn ise Yakut olarak bu insanların en özelidir. 

Devamını filminde izleyin, Youtube'da 2 saatlik filmin dublajlı yayını var. Böylece tuhaf film izleme sitelerinin aksine bilgisayarınıza virüs girmeden izleyebilirsiniz. Linki aşağıya bırakıyorum.. Sevgiler ❤

4 yorum:

  1. Kitaplardan sonra ben de izlemiştim filmi :)) Şu anda çok hatırlamıyorum ama kitapla farklılıklar vardı sanki biraz. Yine de devamını izleyesim geldi şu an çünkü seriyi çok sevmiştim okurken :)) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, devamını izleyeceğim ben de :)

      Sil
  2. Seriyi çok sevmiştim. Bu yüzden filmlerini izlemek içimden gelmemişti. Aklımdaki haliyle kalsın dedim ama sen beğendiysen bir bakarım. Youtube'ta olması da çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitabı yeni bitirdiğimde filmini izleme gereği duymamıştım, aradan uzun zaman geçince iyi geldi :)

      Sil