1 Ekim 2021 Cuma

Eylül ayı En'leri

 SEVİYORUM

Geçen ay işlerime geri dönmenin verdiği heyecanla sabah erken kalkıp, çayımı kahvemi hazırlayıp kitap okumak hoş oldu. Sonrasında da kahvaltımı yapıp işe gidiyordum.


YİYORUM

Eylül ayında yıllardır yapmadığım bir tatlıyı yaptım, şekerpare... Yemek.com sitesinden aldığım tarif çok iyi oldu. Fotoğrafını Instagram'da hikayelere koyunca, bir çoğu komşuya gitti, herkes çok beğendi. Bir sürü kişi tatmış oldu, iyi oldu bence :)


Bir de sıradışı bir muhallebi yaptım, bunun çoğunu ben yedim :) Normal muhallebi malzemelerine ek olarak krema ve bol hindistan cevizi konuluyor içine.


İÇİYORUM

Bu ay değişik olarak arkadaşıma Sangria yaptım bir geldiğinde. Üzüm, armut ve elmayı katı meyve sıkacağından geçirip elde ettiğim meyve suyuna yaklaşık yarım şişe kırmızı şarap ekledim. Arkadaşım çok çok beğendi, bana biraz fazla tatlı geldi. Tatlı olmasını istemiyorsanız, kırmızı sek şaraptan daha fazla ekleyebilirsiniz.

HİSSEDİYORUM

Acaba rutin çalışma hızımdan ve konularımdan çıkıp, çalışma konularım içerisinde daha derin konulara dalabilecek miyim diye düşünüyorum ve biraz değişiklik yapmam gerektiğini hissediyorum.

YAPIYORUM

Artık, tiyatro, sinema ve konser gibi etkinliklerin başladığını görüyoruz yavaş yavaş. Ayrıca otobüsle şehirlerarası yolculuğa çıkmak düşünebilir hale geldi. Kendime uygun olan etkinlikleri, güvenli oldukları aklıma yattıkça planlamaya başlıyor ve gidiyorum.

HAYAL EDİYORUM

Sağlık kontrollerinden bıktım usandım, kendim ve ailem için sağlık sorunu yaşamayacağımız uzun yıllar hayal ediyor ve diliyorum.

İZLİYORUM

Geçen ay bildiğiniz gibi Bohemian Rhapsody'i izledim. Çok fazla film izleyen biri değilim. Bir de Steinbeck'in yazdığı bir romanın filmine başlamıştım, akşamları internet bağlantısının yavaş olmasından dolayı bir türlü bitiremedim.

 OKUYORUM

Son olarak Jean Christophie Grange'nin Kurtlar İmparatorlu'ğuna başlamıştım. Çok heyecanlı ilerlemesine rağmen konusu fazla hoşuma gitmedi, sanırım kütüphaneye okumadan geri vereceğim. Yeni hangi kitaba başlayacağım henüz bir fikrim yok. Önerileriniz varsa alabilirim :) Sevgiler ❤

8 yorum:

  1. Dino Buzatti, Tanrı Görmüş Köpek. Güzel öykülerdir. Ya da Saramago Ricardo Reis'in Öldüğü Yıl. Aklıma ilk gelenler.

    YanıtlaSil
  2. ben en son levla okudum, azra kohen tarzı idi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Fi yi bitirememiştim ama göz atayım :)

      Sil
  3. İnternet bu aralar çok sıkıntı. Bu yüzden bir şey izlemiyorum, kitaplarıma döndüm :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşamları hafif film veya kitaplar lazım bana. Bazı konular ağır geliyor

      Sil