30 Eylül 2021 Perşembe

Yıldızlar neden düşmez? - Mustafa Ünver kitap yorumu

 Arada çocuk kitapları okumayı sevdiğimi bilirsiniz. Bu sefer 2. sınıfa hitap edebilecek bir kitap seçtim. Aslında temasının astronomi olması, seçmemde büyük paya sahip. Çocuklara nasıl anlatıyorlar, merak ettim :)


Kitabın dili çok cici, örnek anne baba, ideal aile diyalogları var. Resimleri de çok güzel. Minik kahramanımız Baran da kitaplara düşkün örnek alınabilecek merağa sahip bir çocuk. Yıldız ve gezegenleri evin balkonundan izlerken uzaya merak salıyor. Bunun üzerine ailesi fizik öğretmeni halasıyla bir ailecek bir kamp planı yapıyor ve burada halasının sürprizi de Baran'a bir teleskop hediye etmek oluyor. 

Şehir ışıklarından uzak gökyüzü gözlemleri yapıyor akşamları Baran ve aklına takılan herşeyi halasından öğreniyor. Çocuklara uzayı sevdirmek için oldukça güzel bir kitap bence. İlkokul 1-2-3. sınıfı çocuklarına uygun. Sevgiler ❤

8 yorum:

  1. Şimdi çocuklar şanslı. Çok güzel, öğretici kitaplar var. Bizim zamanımızda daha çok insana pek bir şey katmayacak uyduruk masallar vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şanslılar gerçekten. Bir de kitap okusalar.. 😊

      Sil
  2. bende bir ara okulda teneffüsler de çocuk kitabı çok okurdum:)
    önerin için teşekkürler güzellik:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Beklemediğim güzellikte çıkan bir kitap oldu :)

      Sil
  4. Ben de arada çocuk kitapları okuyorum. Benimki biraz meslek icabı ama şikayetçi değilim. O kadar güzel örnekleri var ki iyi ki okudum diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabın huzur verici dili çok hoşuma gitti :)

      Sil