23 Eylül 2021 Perşembe

The amazing spiderman | Çizgi roman yorumu

 Örümcek adamın çizgi roman pdf'lerini iki bölüm olarak bilgisayarıma kaydetmiştim, çok uzun zaman oldu. Bir süre önce okudum ama yorumunu girememiştim. Kendime ayırabildiğim vakit bulunca yazmaya karar verdim..


Bu seride Peter Parker (örümcek adam) yeteneklerini yeni keşfediyor, liseye devam etmekte ve Gwen Stacey'e aşık. Gwen'in babası ise bir polis memuru. Peter'ın ilgisi fotoğrafçılık üzerine ve öğrencilerin önemli günlerinin fotoğraflarını çekme görevini üzerine almıştır. Gwen'e ilgisini belli etmeye çalışır ancak okulda kendi ödevlerini yaptırmak için kötü çocuklar çetesi kendisiyle uğraşmaktadır. Gwen ise çetenin başı olan Flash'ın derslerini düzelmek için O'na yardım etmeyi teklif eder. Amacı Flash'ı topluma kazandırmaktır bu arada Peter ile de yakınlaşır. Peter ise güçlerini keşfetmeye başlamış, şehirde Gwen'in babası suçluların peşindeyken O'na yardım etmeye çalışacaktır.

Çizimleri çok güzel olan bir seri, devamına ulaşabilirsem kaçırmam, okurum. Örümcek adama özel bir ilgim var, filmlerini de çok beğenerek izlemiştim. Sevgiler ❤

2 yorum:

  1. Örümcek Adam'ın yeni filminin fragmanına bayıldım. Sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum. Bir aksilik olmazsa üç seneden sonra gittiğim ilk film olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sinemada güvenli bir şekilde izleyebiliriz :)

      Sil