26 Eylül 2021 Pazar

Bohemian Rhapsody film yorumu

Dün akşam üç arkadaş bir alışveriş merkezinin meydanında açık havada izledik bu filmi. Yerde minderler, armut koltuklar çok hoş bir atmosfer oluşturmuşlar. Biz erken gitmemize rağmen bir kafede çene çalmaktan meydana geç geldik, her yer kapılmıştı. Bizim gibi ayakta kalanlara sandalyeler getirdiler sonradan. Bir de ortada ateş yakılsaydı tam kamp yapıyormuşuz hissiyatı olacaktı :)) Ben görüntüledim tabi ortamı..


Filmi çok beğendim, güzel olduğunu duymuştum ama daha önce izleme fırsatı bulamamıştım. Bilindiği gibi Queen grubunun biraraya gelme, ünlü olma ve sonraki aşamaları işlenmiş filmde, özellikle grubun solisti Freddie Mercury üzerine odaklanılmış. Müzikler çok güzeldi, şarkılar başlayınca tümünü çalsınlar istiyorsunuz. 

Freddie Mercury hakkında pek çok bilgi edindim. Mesela Pakistan asıllı olduğu ve asıl isminin Farrokh olduğu gibi. Kliplerinde makyaj yapması ve kadın kıyafetleri giymesine rağmen cinsel tercihini de tam olarak bilmiyordum. 

Filmin güzel yanı hayatların gerçekçi bir biçimde aktarılıp, çok fazla dramatize edilmemesi. Hele bir de Queen dinlemeyi seviyorsanız kaçırmamanız gereken bir film. Fragmanını da bırakayım aşağıya, mutlu pazarlar ☺

6 yorum: