26 Ekim 2021 Salı

Josh ve Hazel'ın sevgili olmama rehberi - Christina Lauren

 Bu kitaba kafamın biraz bozuk olduğu bir dönemde başladım. Hafif, komik ve iç açıcı bir kitap. Kitabın ikinci yarısında okumaya ara verdikten sonra son iki gündür yoğunlaşıp bitirdim. Kitabın yazarı iki kadın aslında, Lauren Billings ve Christina Hobbs. Sahte Balayı adlı yine romantik-komedi olduğunu düşündüğüm bir kitapları daha var, onu da daha sonra alıp okumak istiyorum. 


Hazel, daha üniversite öğrencisiyken Josh'a aşık, çok açık sözlü, bela mıknatısı ve sık sık utanç verici durumlarla karşı karşıya kalan bir kızdır. Oldukça olgun ve sakin bir yapısı olan Josh ise O'nunla sevgili olmayı aklının ucundan geçirmemektedir. Üniversite bittikten sonra Hazel sınıf öğretmeni olup bir okulda çalışmaya başlar. Josh ise fizyoterapist olarak kendi kliniğini açmıştır. Onlar farkında olmadan kader onları aynı şehirde buluşturur ve Hazel, Josh'un kızkardeşinin en iyi arkadaşıdır...

Şartlar ikisinin biraraya gelmesi için çok uygun olsa da sevgili olmamak için uzun süre direnirler :D
Bu uğurda çok komik olaylar birbirini kovalar. Hazel zaten sözleriyle ve yaşantısıyla oldukça komik bir kız :)

Eğlenceli zaman geçirmek isteyenlere kitabı tavsiye ediyorum. Sevgiler ❤

5 yorum:

  1. Keyifli görünüyor konusu. Merak ettim ikilinin sürecini. Kitabın kapağı da pek renkliymiş. :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili olmamak için direnenler, tatlı olmalı:)

    YanıtlaSil
  3. Not aldım. Severim böyle romanları. Teşekkürler.

    YanıtlaSil