3 Kasım 2021 Çarşamba

Ekim ayı En'leri

 SEVİYORUM

Seramik derslerine bayılıyorum. Bazı dersler çok verimli geçiyor. Mesela dün bir türk kahvesi fincanı, ikili olduğu için iki tabak ve bir büyük salata kasesi yaptım. Keşke daha sık ders olsa ama haftada bir gün 3 saat gibi uzun bir süre de bayağı iyi. 


YİYORUM

Geçen ay bol bol elmalı milföy tatlısı yedim. Şekeri fazla değil. Supefresh'in tereyağlı milföyü olacak. Yapması inanılmaz basit ama çok lezzetli. Elmalı turtanın pabucunu dama atabilir :)) Tarifini de vereyim, belki merak eden olur: Üç elmayı rendeleyin. Biraz pişirip 2 kaşık şeker ve tarçın ekleyin. Bizim küçük tepsiye 6 tane sığıyor. 6 parça milföyü çözdürüp tepeleme kaşık elma koyup iki ucu birleştirin. 180 derecede pişirin 15 dk sonra 5 dk sadece üstü açın altı yanmasın, üstü kızarsın.


İÇİYORUM

Değişik olarak avokadolu muzlu smoothie içtim. Hazırlayıp Detoks içeceği yazan bir şişeye koymuşlar. Yemeksepeti'nden sipariş verdiğim için görme fırsatım olmadı, biraz bayat geldi bana ama idare ederdi diyelim. Çok çay içiyorum, sabah sütlü öğleden sonra sütsüz.

HİSSEDİYORUM

Yağmurlu havaların beni motive ettiğini hissediyorum, daha çok çalışıyorum. Mesleğimde kendimi geliştirme çabası içindeyim, yapmam gereken işleri de tamamlıyorum.

YAPIYORUM

Herşeyden biraz biraz yaptığım bir ay oldu. Biraz yürüyüş, biraz çalışma, biraz okuma, biraz arkadaşlarımla buluşma, biraz yemek yapma... Tek bir şeye ağırlık vermedim bu ay ama geçmiş aylara göre en çok çalışmayı arttırdım. 

HAYAL EDİYORUM

Yılbaşını butik bir otelde geçirmeyi hayal ediyorum. Nezih, samimi bir ortamı olsun. Farklı yerlerden gelen insanlar olarak yılbaşı akşamı birlikte eğlenelim, dans ve sohbetler edelim :)

İZLİYORUM

James Bond filmleri.. Sinemada da son filmini izleyince üst üste iki tanesi denk geldi.

OKUYORUM

Bugün ablamın doktora hediyesi olarak aldığı "LİDAR remote sensing and applications" kitabını, yani mesleki bir kitap okudum. Birazdan da kütüphaneden alıp okumaya başladığım Bir Noel Şarkısı adlı kitaba devam edeceğim. Hayaletli bir kitap olduğu için hem Halloween'e hem de noele uygun. Bu da benim Halloween için boyadığım küçük bir kabak. Aslında önemli olan dekorun korkutucu olması, benimki şirin birşey oldu, günün önemine uymadı ama ne yapalım :)) Kanadalı bir enişteniz olunca bu günleri de es geçmiyorsunuz ;)

10 yorum:

  1. Elmalı milföyü aklıma kazıdım, çok kolay bir tarif ve eminim çok lezzetli olmuştur
    Seramik benim de yapmak istediğim şeylerden biri ama maalesef buralarda halk eğitim haricinde kurs yok. O da bana uymuyor, çalışma saatlerime denk geliyor.

    Hepimize keyifli bir yeni ay olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıyı tavsiye ederim😍 Ben de seramik özel kursa gidiyorum. Gittiğim kadar ödüyorum, düzgün devam ediyorum genelde, bazen de farklı saatlerde gidiyorum, esnek bir kurs. Umarım orada da açılır kısa zamanda..

      Sil
  2. Seramik kursu eğlenceli olmalı. :) Milföy de leziz görünüyor. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli seramik yapmak. Milföy çok leziz 😍

      Sil
  3. Elma o kadar müthiş bir meyve ki keki, turtası, kurabiyesi her şeyi mükemmel oluyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun, ben de elmayla yapılan her tatlıya bayılıyorum 😁

      Sil
  4. elmalı milföyü deneyeyim tam benlik:) Kabak çok tatlııı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene, harika oluyor. Halloween geçti ama gözümüzün önünden ayırmıyoruz hala kabağı :))

      Sil