8 Kasım 2021 Pazartesi

Dünya çocuk kitapları haftası

 8-14 Kasım Dünya çocuk kitapları haftası kutlu olsun! Bunu Instagram'dan öğrendikten sonra hemen bir çocuk kitabı alıp okudum. Çocuklara kitapları sevdirmek, okuma alışkanlığı kazandırmak, kitapları ulaşılabilir kılmak hepimizin görevi. Bu hafta herkesi çocuklara kitap hediye etmeye veya onlara kitap okumaya davet ediyorum :)


Ben Mustafa Balel'in Barbossa'nın Gözlüğü adlı kitabını okudum ve bir miniğe hediye edeceğim. Bu hikaye, minik Rüzgar'ın babasının tayini nedeniyle İstanbul'a taşınmalarıyla başlıyor. Rüzgar çok girişken olduğu için hemen yeni okul arkadaşlarıyla kaynaşıyor. Yalnız biraz bencil ve dikkat çekmeyi seven bir çocuk. Okul arkadaşları ve öğretmenleriyle birlikte piknik yapmaya gittikleri Belgrad Orman'ında bir muziplik yapıp herkesi kızdırıyor. Ceza alan Rüzgar, hatasını anlayıp kendine çeki düzen verince bir dahaki geziye katılma hakkı kazanıyor :)  

8 yorum:

  1. Şimdilerde bir sürü güzel ve öğüt veren kitaplar var, renk renk, canlı resimlerle dolu. Çocukların kitap okumayı sevmemek için bahane bulamaması gerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel kitaplar, resimleri de ayrı güzel. Çok şanslı çocuklar🎈🎈🎈

      Sil
  2. Şahane bir bahane bence çocuklara kitap hediye etmek için ♥

    YanıtlaSil
  3. Ben de sınavda başarılı olan öğrencilere kitap mı hediye etsem diyordum, bak bu güzel denk geldi. Bu haftanın böyle bir anlamı olduğunu bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  4. tatlı bir kitaba benziyor, fuarda öğrencilerimle güzel kitaplar aldık:)

    YanıtlaSil