23 Kasım 2021 Salı

YENİ YIL ÇEKİLİŞİ ✨🎄

 Merhaba, sürpriz bir yılbaşı çekilişiyle geldim  😊🎄🎉🎁🎈Hediyelerimi yılbaşı gecesi gibi ışıltılı bulursunuz umarım.✨✨ Ben çok severek temin ettim ikisini de. Kitap hediyem, Sarah J. Maas'ın Cam Şato serisinin araştırıp en iyi bulduğum kitabı Gölgeler Kraliçesi. Daha önce aynı yazardan Dikenler ve Güller Sarayı'nın en iyi kitabı Sis ve Öfke Sarayı'nı okuyup aşırı beğenmiştim. Serinin ilk kitabını okumadan gayet rahat anlamıştım. O yüzden size bu kitabı seçtim. Diğeri de takı satan bir arkadaşımdan benim çok sevimli bulduğum bir kolye. Kırmızı ve yeşil boncukları kirazı andırıyor.



Kitabın karton kapak olduğunu da es geçmeyeyim. Çekilişe katılmak için bloğumu takip etmeniz ve yorumlara e-mail adresinizi bırakmanız yeterli. Çekiliş 31 Aralık gecesi saat 00:00'da sona erecek. Gece yarısından sonra çekilişi yapıp kazananı ilan ederim diye düşünüyorum. Şans getirsin hepimize 2022! Sevgiler 💗

12 yorum:

  1. takipteyim zaten , çekilişleri severim.
    mhaltinordu@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim. Çekilişleri severim. zehrakonukman@gmail.com Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aa madem takipciyim ben de katılayım tabi ki sevim.kozacioglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel düşünmüşsün Işın. Yeni yıl hepimize sağlık, mutluluk, huzur getirsin inşallah 🙏. Sevgiler selamlar 🤗🤚

    "teyzen.6152@gmail.com"

    YanıtlaSil
  5. Uzbekmustafa2643@gmail.com

    Çekilişlere katılmayı seviyorum ve hemen sizi takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Şimdiden kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum. Okuma listem hayli kabarık olduğundan katılmak yerine kenardan izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Tabii ki katılıyorum. Bu yazarı daha önce okumadım ama kitapları çok sevildiği için merak ettiğim bir isim. Belki bu kitapla başlarım okumaya :-)

    uzunderesule@gmail.com

    YanıtlaSil