23 Aralık 2019 Pazartesi

En son çizdiklerim

Bu ara yeni çizimler yaptım, sizlerle de paylaşmak istiyorum. Sanki ilk yaptıklarım kadar güzel olmadılar ama çizimler amacına ulaştı... Amaç benim stresimin azalmasıydı, o yüzden yamuk yumuk çizgilerimi pek düzeltmedim. Mükemmele ulaşmak adına sıkıntıya girmek istemedim.




Desenleri yine Pinterest'te buldum. Çıktısını almadan, ekrana bakarak çizdim. 

Şu anda bu postu yazarken aynı zamanda bir sunum hazırlıyorum, Çarşamba günü Tez izleme komitesi'ne sunum yapacağım. Umarım herşey yolunda gider...

12 yorum:

  1. Eline sağlık. Röprodüksiyon yapmayı ben de çok severim. Amatör olarak tabi. İnsanı inanılmaz rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz rahatlatmıştır eminim. Ben hiç uyumsuz çizgi görmedim hem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok iyi geliyor, uyumsuzlara takılmamışsınız o yüzden :)

      Sil
  3. ayy bende pinterestten bir şeyler çizmeye bayılıyorum sizinki de harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Çizimleriniz kusursuz çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni :)

      Sil
  5. Ben çok beğendim. Emeğine sağlık. Belki zamanla onları boyarsın da.

    Ben yazını okuyana kadar sunum falan kalmamıştır ama umarım iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Suluboya yapmayı düşünüyorum ama bu ara başlayamam herhalde... Sunum başarılı geçti, iyi dileklerin için teşekkürler :)

      Sil