15 Aralık 2019 Pazar

Film yorumu: Hayatımın Yolculuğu

Baş rollerinde Robert Redfort ve Nick Nolte'nin olduğu filmde iki eski arkadaşın ileri yaşlarına rağmen 5 ay sürecek bir doğa yürüyüşüne çıkmaları konu ediliyor. Ormanların içinden pek çok şehir geçip, dağ bayır aşacaklardır. Yolda çeşitli maceralar yaşarlar, bazısı gerçekten caydırıcı niteliktedir. Kar, kış yol alırlar ama yine de yolculuğun büyük bir bölümünü tamamlayana kadar yılmazlar.



Filmi ilginç kılan yanı, iki arkadaşın birbirinden çok farklı hayatlar yaşamış olması, karakterlerinin de birbirine zıt olması. Belki de bundan dolayı yol boyu konuşacak konuları hiç bitmez ve birbirlerine eşlik etmekten zevk alırlar.

Doğa yürüyüşlerini sevdiğim için ben izlerken çok zevk aldım ama bu sporu yapın ya da yapmayın zevk alabileceğinizi düşünüyorum. Yeni haftaya zinde başlayabilmek dileklerimle...

6 yorum:

  1. Film sadece diyaloglardan oluşuyormuş gibi geldi bana nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film bir parkur boyunca yürürlerken geçtiği için herhalde :)

      Sil
  2. Doğa yürüyüşü içeren filmleri seviyorsan Wild filmini de izleyebilirsin. Gerçek bir karakteri anlatıyor ama yanlış hatırlamıyorsam bir iki tane +18 sahnesi vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek olaylar korkutucu olabiliyor ama izleyeyim, merak ettim...

      Sil