22 Aralık 2019 Pazar

I'll Be Home for Christmas - Film Yorumu

Kağıt Salıncak blogunun "christmas filmleri" yazısını okurken karar verdim bu filmi izlemeye. Dün akşam başladım, bu sabah da bulutlu bir hava olunca erken saatte de olsa açıp, izledim. Tam bir aile filmiydi, bazı yerlerinde duygulandım, çok ağladım. Annem de salonda olunca kendimi tutmaya çalıştım ama bayağı gözyaşı döktüm, özellikle finalde.

Aslında tatlı bir noel filmi hatta romatizm de var ve
 hiç öyle ağlanacak bir yanı olmayabilir ama sanırım ben dolmuşum...


Jackie kızını yanlız büyüten bir avukattır. Annesinin vefatından sonra babası başka bir şehire taşınmış ve babasının polis memuru olmasından dolayı da çocukken aile hayatı yaşayamamıştır. Babası Jack, bir meslektaşının vefatını öğrenince kızının yaşadığı şehre gelir ve tam noel öncesidir. Torunu büyükbabasını zar zor hatırlar ama O'nu çok sıcak karşılar, böylece noele kadar kalması için O'nu ikna ederler.

Jackie'nin yanlız başına titizlikle kurduğu kendince ideal olan hayatı Jack'in gelmesiyle altüst olur. Ama kim bilebilirdi ki Jackie'nin hayatının altının üstünden güzel olduğunu...


Tam zamanı, izleyin derim :)

4 yorum: