20 Aralık 2019 Cuma

2020'de kendimden beklentilerim, hedeflerim

2019'a veda etmek üzereyiz, böyle bir yazıyı kaleme alma vakti geldi. 2019 için hedeflerimi okudum da, ulaştığım bir iki hedef dışında sanırım bu sene de benzer hedef ve dileklerim olacak. Az bir hedefe ulaşmışım ama önemli hedefler ki benim 2019'u memnuniyetle uğurlamama sebep oluyor. Geçen senenin aksine bu sene benim için kesinlikle çok daha güzel geçti.

Art niyetsiz sevmeye devam, birlik-beraberlik, bolluk-bereket istekleri tekrardan, ihtirasa kapılmadan emek harcamak-çalışmak, çalışmayı arttırmak, sağlık için çabalamak ilk anda bana gelen ilhamlar...


Bu sene diğer tüm senelere göre daha fazla yazı yazmışım, geçen seneyi neredeyse ikiye katlamışım. Geçen sene akşamları genellikle barlarda arkadaşlarımla eğlenirken, bu sene daha az alkol tüketip devamlı spor yaptım. Hemen her pazar doğa yürüyüşüne zaman ayırdım.

Sosyal medyada daha az zaman geçirmeyi hedeflemiştim, bu ancak yeni yeni gerçekleşmeye başladı. 2019'un son ayında Instagram'da geçirdiğim süreyi azalttım. Şeker-bal tüketimim azaldı diye tahmin ediyorum. Arada azalıp sonra bir süre önceki seviyeye tekrar dönebiliyor desem daha doğru olur. Daha akıllıca alışveriş yapmayı hedeflemiştim. Ekonomik durumlar belli, bu kendiliğinden, zaruri ihtiyaç olduğu için yeme ve içme harcamalarına ağırlık vermemle sonuçlandı. Ancak iyi mi bilemiyorum ama kıyafet alışverişinden çok dışarıda yeme içmeye harcadım paramı.


Yine de 2020'nin 2019'dan daha güzel bir yıl olmasını diliyorum!!

Hedeflerimi toparlıyayım: 

* Akşamları daha çok ev yemekleriyle beslenmek, malum çok daha sağlıklı

* Sabahları daha erken kalkmayı alışkanlık haline getirmek

* Açlık hissetmeden kilo verebilmek

* Haziran'da doktoram bitecek, üzerine yatmamak, konumda aktif çalışmaya devam etmek

* Bu ara üzerimde bir bezginlik var, bunu üzerimden atmak, çalışma heyecanını kaybetmemek

* Dinlenmeyi abartmamak

* Kitap okumayı arttırmak

* Meslektaşlarımla iletişim ağını genişletmek

* Her seferinde ufak hedefler koyarak büyük hedefe ulaşmak, günlerimi anlamlı kılmak

* Spora hafta içi yürüyüşlerini eklemek

* Fırsat bulabilirsem, pilatese başlamak

4 yorum:

  1. Umarım senin için güzel, mutlu ve beklentilerinin gerçekleştiği bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel hedefler. Blogumda bugün bu mimi ben de yaptım. Bazı ortak hedeflerimiz var. Umarım ikimiz de başarırız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimini okudum, umarım çıtayı yükseltmeyi başarırız. Özellikle kilo hedefine ulaşmayı diliyorum, senin için de :)

      Sil