15 Aralık 2019 Pazar

Japon Anime: Kurt Çocuklar

Merhabalar, gece yarısına çok az kaldı ve ben bu yazıya başlamış bulundum. Geçen sene yılbaşında bu saatlerde mim soruları cevaplandırıyordum ve tam 12'de yayınlamıştım. Bu sene de dayım bize gelirse muhtemelen aynı şeyi yapacağım, çünkü yemek yenip herkes köşesine çekildikten sonra annem ve dayım uyuklamaya başlıyor, ben tek başıma 12'yi bekliyorum :) 

Gelelim animemize, filmin yorumunu Şemsiyenin Altındaki Kız blogunda okuyup, merak etmiştim. Bugün biraz çizim işiyle uğraştıktan sonra izledim. Uzun kış geceleri için ideal, uzun ve insanı sarıp sarmalıyor. Ayrıca içinizi ısıtacak büyüklükte bir anne sevgisi işleniyor.


Üniversitede okuyan Hana, derste dikkatini çeken gizemli bir gençle tanışır. Birbirlerine aşık olurlar, birkaç buluşmadan sonra genç kendiyle ilgili gerçeği, kurta dönüşebildiğini açıklar. Hana gence çok bağlı olduğu için korkmaz ve birlikte olurlar...

İlişkileri ilerler ve iki çocukları olur, gencin başına gelen olaydan sonra Hana'nın hayatı tamamen değişir. 

Film çok eğlenceli, anlatıp tadını kaçırmayayım. Evin sıcak bir köşesine yerleşip kestane yiyerek sonra sıcak çikolata içerek filan izleyin, ben öyle yaptım :))

4 yorum:

  1. İzleyip beğenmenize o kadar çok sevindim ki.. Çizim işlerinizi merak ettim yalnız.. Daha sık takip edeyim. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimlerimi yakında paylaşırım, teşekkürler :)

      Sil
  2. Geçen gün bir Youtube hesabında bu filmi övmüşlerdi. Çizimleri çok hoşuma gitmişti. Senin yorumundan sonra izleme listeme alıyorum. Artık ne zaman izleyebilirsem.

    YanıtlaSil