4 Şubat 2019 Pazartesi

Ten Ten'in Maceraları

Bugünlerde bir kitaba kaptırıp gitmek oldukça zor oluyor benim için. Hava ılıdı, dışarıda pırıl pırıl davetkar bir güneş varken, üstelik spor yapmaya çok ihtiyaç duyuyorken boş zamanlarımı kapalı mekanlarda geçirmek zorlaştı benim için. Sabah otobüste işe giderken okuyabiliyorum ve uzun süredir aynı kitabı elimde dolandırıyorum. 

Yorgun argın eve gelince yemekten sonra mısır patlatıp kanepeye uzanarak film izlemek bana daha cazip geliyor bu günlerde, böylece film izleyemiyorum söylemlerimi de ardarda üç film yorumu yazarak yemiş oluyorum :)


Ten Ten'in Maceraları animasyonu bence diğer maceralarıyla devam etmeli ama sanırım sadece Tek Boynuzun Esrarı film haline getirilmiş. 


Film Ten Ten'in bir sokak satıcısından gemi maketi almasıyla başlıyor. Bu, Kaptan Hadok'un büyük babasının gemisinin maketidir, üç tane yapılmıştır ve her birinde gizli bir hazineye ait bir not bulunmaktadır. Hazinenin peşinde olan başka biri daha vardır ve bunu ele geçirmek için hiçbir kötülükten kaçınmaz.


Bu filmde Ten Ten Kaptan Hadok'la yeni tanışıyor ve hemen ardından aksiyonu hiç eksilmeyen bir maceraya dalıyorlar. Bildiğimiz tüm tanıdık dostlar var, Düpond ve Düpont da dahil olmak üzere, sanırım sadece Profesör Turnusol yok.

Filmi bir oturuşta bitiremedim, üç gece parça parça izledim ama yine de zevk aldım, çocukken favori çizgi romanımdı zaten. Daha önceden de izlemiştim ama sadece başını hatırladım, unutmuşum. Film bana iyi geldi, gençlik yıllarımı hatırlamak güzeldir. İzlemeyi  düşünürseniz buyurun fragmanına:


İyi haftalar!

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet bazen beni normal bir filmden daha çok etkiliyorlar :)

      Sil
  2. çok sevdiğim bir animasyondu, çok kaliteli bir yapım gerçekten, teşekkür ederim paylaşımınıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, keşke diğer maceraları ile devam etse...

      Sil
  3. Deneyeceğim, tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil