6 Şubat 2019 Çarşamba

Kendi Kendimle Mim - 2019

Bir mim yazısıyla tekrar merhaba, hemen sorulara geçiyorum, umarım hepimiz için keyifli olur ;)

* Bilgisayarın üstündeki masaüstü görüntün ne?

Bilgisayarımın teknik servisi tarafından yüklenmiş, belli aralıklarla değişen doğa manzaraları. Çok sevdiğim için değiştirmeyi hiç düşünmedim :)


* Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş verirsin?

Yurtdışında kafelerde alkollü içkiler de var, Bratislava günlerimde şarap ve pasta idi, burada da olsa keşke diyorum zaman zaman. Az şekerli türk kahvesi ve pasta, sütlü tatlı veya sadece kahve.

* Google'da aradığın en son şey ne?

"akdeniz üniversitesi otomasyon" Yine Erasmus için İngilizce sınavı başvurusu yaptım, gider miyim bilmem ama başvuru formunda yazmak için not ortalamama baktım.

* Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?

Hem mesajlaştığım, hem de konuştuğum son insan annem.

* Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Çook uzun zaman oldu, 3-4 sene önce gittiğim İbiş'in rüyası son izlediğim tiyatroydu.

* Sinemaya en son ne zaman gittin?

Geçen sene, Arif V 216'yı izlemiştik.

* Hangi diziyi herkes izlemeli?

Hiçbirini, son günlerde çok nadir de olsa dizi izlediğimde zaman kaybı olduğunu içimden geçirmişimdir.

* En son hangi tür müzik dinledin?

Youtube'daki relax, study, calming, reading müziklerini çalışırken dinlerim. En sonuncusu coffee jazz music ti sanırım, ekranında bir kahve fincanı vardı.

* Seni en çok ne çıldırtır?

Beni tanımadan sadece sosyal medyada takip ederek hakkımda yargıya varan insanlar, özellikle liseden tanıdıklarım bu listeye dahil. Samimi olduğum birkaç arkadaşım dışında diğerleri sadece aynı okulda okuduk takibe alıp hakkımda verdikleri gayet taraflı yargılarıyla yaşarlar.

* Ne zaman uyanırsın?

Arazi çalışmamız olduğunda sabah 6'da, okulda işim varsa 7'de, rahat bir günümse 9, hatta 10'da.

* İnternetteki ilk adın neydi?

Eski nicklerimden biri Brightoceans dı. Şu an aklıma gelen bu oldu.

* Favori emojin nedir?

Sanırım en çok öpücük emojisini kullanıyorum 😘, pembe çiçek 🌸ve üst üste iki kalp 💕de favorilerimden.

*Kedi mi köpek mi?

Aynı evde birer tane. Daha önce kedi besledim, uygun bir ortam olursa bu sefer birer yavru kedi ve köpek alıp birlikte büyütmek istiyorum.

* Kuzey mi güney mi?

Çok sıcak ve çok soğuk rahatsız edici olabiliyor, mümkünse orta enlemlerde bir yer.

* İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

Üniversite bittiği gibi kendimi kalabalıklar içinde yanlız hissetmem. Bir de üstüne trafik çilesi, hiç çekilmez bu yaştan sonra.

* Kafanda genel olarak ne olur?

Hiçbir şey kafamda uzun süre takılı kalmaz. Konulara kısa kısa yanıtlar bulup kapatırım, genellikle uğraştığım işe odaklanırım, kendimi uzun süre meşguliyetsiz bırakmam.

* Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

İngilizce sınavı başvurusu ve kendi zevkime göre demlediğim çayı içiyordum.

* Yıl içindeki en favori günün hangisi?

Doğumgünüm, devamlı kutlama mesajlarına cevap veririm ve sonraki haftasonu arkadaşlarımla biraraya gelip kutlarız.

* Son olarak bir sırrını paylaş

Bir çocuğum olsun istiyorum, uygun imkan ve koşulların biraraya gelmesiyle bunun için hevesim artar diye düşünüyorum. 

Kendime karşı yarattığı farkındalık açısından faydalı oldu benim için bu mim, isteyen herkesi soruları cevaplamak üzere davet ediyorum, sevgiler :)

15 yorum:

  1. Evet düşününce insan kendi hakkında bilgi ediniyor mimler sayesinde

    YanıtlaSil
  2. Hem sorular güzel hem de cevaplarınız samimiydi. Sizi tanıdığıma mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. güzel sorulara harika cevaplar

    YanıtlaSil
  4. Bazı mimleri cevaplamak hoş oluyor böyle.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sorular yazanı da okuyanı da sıkmamalı :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Muhtemelen okumuşumdur ama tekrar göz atayım :)

      Sil
  6. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. selamlar sitenize ilk defa denk geldim takibe aldım sizi karşılıklı ziyaretler yapabiliriz artık ^_^

    YanıtlaSil