14 Şubat 2019 Perşembe

Sevgililer günü

Benim arkadaş çevrem mi yaşlandı, aşkı, sevgiyi çocukla bağdaştırmak adet mi oldu, yoksa ben bir ara yokken aşk yok sayılıp ikinci plana mı atıldı? Nedense bu sene sosyal medya 14 Şubat kutlamaları açısından çok zayıf, bana gelen mesaj da öyle. Sokakta ise durumu farklı gözlemliyorum. Ellerinde birer kırmızı gül, yurdum erkeği kadınına vermeye gidiyor :)

Benim Sevgililer günü kutlama mesajım bir şiir oldu, şarkı olarak da biliyorsunuz. Özel olmasına özel ama ben bunu paylaşarak sizin ve kalbinizdeki ya da hayatınızdaki insanın sevgililer gününü de  kutlamak istiyorum. 

Aslında hayatta tek sevgilimiz aşık olduğumuz kişi değil. Sevgili, çocuk, anne, akraba veya arkadaş, kalbinizde sevgisini taşıdığınız, hayatınızı paylaştığınız herkes ile sevgililer gününüz kutlu olsun.


Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi
geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi,
ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz,
telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi,
seviyorum seni denizi uçakla ilk defa geçer gibi.
İstanbul’da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldanan bir şeyler gibi,
seviyorum seni “Yaşıyoruz çok şükür!” der gibi.

N. Hikmet
Ek alan

4 yorum: