14 Ocak 2017 Cumartesi

Komik Para Oyunu

Yeterlilik sınavımın bir hafta ertelenmesinden sonra perşembe akşamı tiyatroya gitmeye karar verdim. Uzun zamandır Antalya Devlet Tiyatrosunun bir oyununu izlememiştim, son izlediğimden de memnun kalmamıştım. Ancak bu gittiğim Komik Para oyunu gerçekten çok güzeldi, çok güldüm. Gülmeye ihtiyacım olduğu bir zamanda gözlerimden yaş geldi. Öncelikle başrol oyuncusu Selim Bayraktar'ı, sonra da tüm kadroyu tebrik ediyorum, ayakta alkışladığım bir oyundu.


Oyun baş kahramanımızın metroda para dolu bir çanta bulmasıyla başlıyor. Daha doğrusu çantası başka birininkiyle karışıyor. Sonra o parayla karısını da alıp yurtdışına kaçma planları yapıyor. Farklı bir sebepten eve bir polis gelince panikleyip ardı ardına yalanlar kıvırmaya başlıyorlar ve bu yalanlar olayların gelişmesiyle arap saçına dönüyor sonra da ortaya bambaşka bir hikaye çıkıyor. Eve misafirlerinin gelmesiyle onlar da bu hikayeye dahil oluyor ve daha sonra eve bir başka polisin gelmesiyle işler iyice karışıyor. Bu çift ve durumu bilen misafirleri uydurdukları bambaşka olan bir hikayenin kahramanları olarak polislere rol yapıyor ve bu yalanları yutturmaya çalışıyor. İnanımaz eğlendiğim bir akşamdı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder