27 Ocak 2017 Cuma

Bloğumun 2. Yaş Günü


Başka bir yazı yazmak için girmiştim ama öncelikle bloğumun 2. yaş kutlaması yapılsın!!! 🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊İlk yaşını kutlayamamıştım. 2. yaşını da 5 gün geçti, evet ben 2 yıl önce, 2015- 22 Ocak'ta bloğuma ilk yazımı yazdım :))) O günden bugüne takipçi sayım fazla bir artış göstermedi ama önemli olan rakam değil kalitedir ;) Benimle olan sizlere çok teşekkür ediyorum. Demek ki sizin verdiğiniz motivasyon bana yetiyor çünkü yazmaya başladığım için çok ama çok mutluyum, devam etmeye de hevesliyim... Şimdiye kadar en çok tıklanmış olan yazımı BURADAN okuyabilirsiniz.

Doktora yeterlilik sınavını başarıyla geçtim! Buraya yazı yazarak çalıştığım konuları mülakatta çok rahat cevapladım. Aynı gün sabah yazılı, öğleden sonra da mülakat yapılıyor. Yazılım oldukça iyi geçti. Mülakkatta da 5 hoca 1'er soru sordu. Yazılı kadar olmasa da iyi geçti ve sonuç mülakat sonrası hemen açıklandı ve geçtim! Kutlamayı ise hala yapamadım inanır mısınız, sanırım doğumgünü kutlamamla birlikte yapacağım. 4 Şubat Cumartesi günü arkadaşlarıma bir yemek vererek 7 Şubattaki doğumgünümü önceden kutlamayı planlıyorum. 

2 yorum:

  1. Blogunun daha nice yaşlarında nice güzel paylaşımların olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil