17 Ocak 2017 Salı

Elmalı Şekerpare




Bugün yine evde ders çalıştım. Bu sefer konu fotogrametri. Bu arada güzel bir Oktay Usta tarifi denemekten de geri kalmadım. Elmalı şekerparem gerçekten enfes oldu. Şerbeti dışında ölçüler tam yerinde, ben şerbetine 1 bardak az şeker koydum. Baymayan daha hafif bir tatlı halini aldı ve bence böyle harika oldu. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Yanda gördüğünüz benim kendime aldığım Sıklamenim. Evde gözümü her daim hoş tutuyor, ona bayılıyorum, içim açılıyor ❤️

Aşağıdaki fotoğrafa gelince... Her ne kadar köfte gibi dursalar da onlar benim şerbette bekleyen enfes şekerparelerim :))


2 yorum:

  1. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim, takipteyim 😊 Şekerpareler lezzetli görünüyor, elinize sağlık 😊💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz ☺. Teşekkürer yiyenler de beğendi,fırsat bulursanız deneyin 😉

      Sil