10 Ocak 2017 Salı

Doktora Yeterlilik

3 gün sonra doktora yeterlilik sınavına gireceğim. Doktoraya başladığım ilk bölümde girip geçtiğim bir sınav. Bölüm değiştirdiğim için tekrar girmem gerekiyor. İlk seferinde 6 ay kadar çalıştığım bu sınava bu sefer neredeyse hiç çalışamadım. "Nasıl olsa biliyorum konuları" diye bir mantık üretti beynim ve o çerçevede devam ediyor. 

Motive etsin diye çizgi romanlar mı okumadım :D



Ama burada olanlar oldu bazen ;)

Şimdi büromda kahvemi almış uslu uslu çalışıyorum, aslında bugün daha başlamadım ama dün gece 10'a kadar buradaydım :) Eh bugün de benzer bir durum yaşanabilir...

Bu arada bizim orada açılan Carribou Coffee kapanmış! Ne kadar üzüldüm anlatamam oysa benim geç keşiflerimden biriydi ve ondan sonra bayağı iyi bir müşteri olmuştum hani... Anı olarak kaldı malesef bu resim.


Verimli bir gün diliyorum hepimize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder