1 Nisan 2021 Perşembe

Elmalı ıslak kek

 Merhaba, elmalı turtanın yerini alabilecek bir kek tarifi vereceğim size. Turtaya tereyağı gerekirken bu kek sıvı yağla yapılıyor. Bu açıdan turtadan daha sağlıklı olduğu söylenebilir ayrıca yumuşacık oluyor ve çok da lezzetli...

İç harcına yumurta ve un eklenmeden önce ayırılan bir kısmı, kek piştikten sonra üzerine dökülüyor ıslak olması için. Bu yüzden buzdolabında saklamakta fayda var. Tarife ulaşmak için TIK


Bu ara oldukça yoğun kitap okudum. Beyefendi ve Rüzgarın Adı'nı birlikte okuduğumdan bahsetmiştim. Yine işlerin yoğun olacağı bir dönem yaklaşıyor, bakalım kitaplar ne zaman bitecek... Ayrıca Kitap Yurdu'ndan yeni kitaplar sipariş verdim, hepsi tavsiye üzerine seçtiğim kitaplar. Kargo gelince bir yazıyla kitapları sizlere tanıtabilirim. 

Bugün bir meslektaş arkadaşım ile buluştuk, konuşurken geçmiş olaylara göre tahmin ettik ki neredeyse on yıldır görüşmemişiz. Ne kadar acı birşey aslında... İyi anlaştığım ve sevdiğim bir arkadaşım, aynı şehirde yaşıyoruz ama herkes işine gücüne dalmış, ne kadar zaman uzak kaldığımızı bile farketmemişiz.

O kadar bireyselleştik ki, bir Avrupa ülkesinden bu konuda farkımız kalmadı, herkes kendi başına... Yanlızlığımız içinde boğuşsak da çok da alıştık bu duruma, kafa rahatlığına :)

6 yorum:

  1. Kafa rahatlığı konsunda katılıyorum.Aynı şehirde yaşayıp görüşmediğimiz ne çok arkadaşım var benimde. Sosyal medya falan ,sanki görüşülüyor hissi yaratıyor bende:(
    Elmalı kek tarifi değişikmiş, elmalı tarifleri severim,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sosyal medya beni de o konuda yanıltıyor, görüşmüşlük hissi yaratıyor..

      Sil
  2. Bu hastalık iyice bireyselleştirdi bizi maalesef.. Çok üzücü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten o doğrultuda yaşıyorduk da, üstüne tuz biber oldu..

      Sil
  3. Tam hiç kitap alışverişi yazısı yazmıyorsun diyecektim ki kitaplarımı tanıtacağım yazmışsın. Yanlış olmasın belki de alışveriş yazısı yazmışsındır ama ben hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru hatırlıyorsun canım, hiç yazmadım. İlk olacak 😊

      Sil