7 Nisan 2021 Çarşamba

Kitapyurdu alışverişim

Sipariş ettiğim kitaplar geldii! :) Bahsedip durduğuma bakmayın, sadece beş kitap, az birşey. Çoğu tavsiye üzerine not aldığım kitaplardan. Görselden okuması zor, isimlerini yazayım:

* Karamel kokulu öykü okulu - Hanzade Servi
* 50 soruda maddenin evrimi - Kerem Cankoçak
* Akhilleus'un şarkısı - Madeline Miller
* Meyhane - Emile Zola
* Şimşek hırsızı/ Percy Jackson ve Olimposlular 1. kitap - Rick Riordan


Şu anda okuduğum kitaplar olduğu için biraz bekleyecekler. Seçimlerimi beğendiniz mi? Aralarında sizin yorumladığınız kitaplar var mı? Varsa tekrar okumak isterim :)

13 yorum:

  1. Elimdekiler bitmeden kitap almayacağım diye o kadar söz verdim ki kendime, şimdi alışveriş yapan birini görünce pek bir seviniyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel. Keyifli okumalar dilerim Işın👍😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Miller'in kitabını merak ediyorum. Bu aralar çok sık görüyorum. Okumak istediklerim arasında. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Şimşek hırsızının filmini izlemiştim. Kitabı nasıl acaba 🤔

    YanıtlaSil
  5. Daha önce okumadığım kitaplar ben de not aldım, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. Hiçbirini okumadım :-(

    Akhilleus'un Şarkısı sevilen bir kitap. Takip ettiğim bloglardan biri çok beğenmişti. Hatta yanlış hatırlamıyorsam Okuma Günlüğü yazmıştı.

    Meyhane de merak ettiklerimden. Yorumunu bekliyor olacağım.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil