4 Mart 2021 Perşembe

Neler yapıyorum?

 Bu etkinliği Şebnem ve Özlem'in blogunda gördüm. Hoşuma gitti, aslında her ay yapılıyormuş ve şubat ayı için yapmışlar. Ben bu aralar bende neler ön plana çıktı şeklinde cevaplandıracağım...


Seviyorum...

Doktorayı bitirdiğim için hocalarımla arkadaş gibi konuşabiliyorum, yanlarında daha rahat davranıp fikir alışverişinde bulunmayı seviyorum.

Yiyorum...

Doğumgünleri, mezuniyet bu ara o kadar çok kutlama yaptık ki aşırı pasta yedim, bu durumdan hiç memnun değilim. Memnun olarak yediğim ürün ise peynir. Üniversitenin kendi ürünlerini sattığı mağazadan aldım ve çok beğendim. Benim için iyi bir keşif oldu, bu ara aşırı tükettim.

 İçiyorum...

Sütlü çay içiyorum çok. Sütlü olduğu için çay demli oluyor. Bu ara ne kadar zararlı şeyler yapmışım yazdıkça farkediyorum, düzeltmem lazım sanırım biraz kendimi.

Hissediyorum...

Akademik kariyerimde ilerlemem gerektiğini hissediyorum. Çalışmazsam mutsuz olan, her işte de mutlu olamayan biriyim. Sevdiğim işte yükselmem gerektiğini hissediyorum.

Yapıyorum...

Tez teslim sürecini aşama aşama geçiyorum, bol bol evrak işiyle uğraşıyorum.

Düşünüyorum...

Başka bir şehirde yardımcı doçentlik kadrosunu almayı başarırsam şehrimi nasıl bırakıp giderim diye kara kara düşünüyorum.

Hayal ediyorum...

Muhteşem doğal güzelliklere sahip bir yerde tatile çıktığımı hayal ediyorum.

Dinliyorum...

Youtube da bol bol Morning Jazz, Good mood, Bossa Nova, Music to relax başlığı altındaki müzikleri dinliyorum.

İzliyorum...

Kendisinden pek hazzetmesemde söylenilen türküleri dinlemeyi sevdiğim için İbo Show izliyorum. Antalyaspor maçlarını olabildiğince kaçırmıyorum. Türk basketbol milli takımının Avrupa maçlarını izliyorum bir de bu ara.

İsteyen herkes yapsın, ne güzel okurum :) Sevgiler ❤

12 yorum:

  1. Bu etkinlik çok tatlı gerçekten... İnsan yazarken bile bir şeylerin farkına varabilir...

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın Antalyayi özledim.Babam rahmetli Aksekili kendisi. Sağken giderdim şimdi yolu unuttum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'ya tekrar yolun düşerse görüşmek isterim :)

      Sil
  3. Inşallah akademik acıdan çok güzel yerlere gelirsin

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı dizisini biliyorum. takip ettiğim birkaç blog yapmıştı.

    Doğal güzellikleri olan bir yerde tatile çıkmayı hepimiz istiyoruz. Yaz için bir sürü hayaller kurdum. Umarım hayal kırıklığına uğramam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tatil konusunda devamlı kararlar alıp erteliyorum, bakalım nereye kadar...

      Sil
  5. Şahane :)) İyi ki yaptın Işın.
    İnşallah kendi üniversitende kadro açılır. Ama bazen de derler ya tebdil-i mekanda ferahlık vardır diye belki değişiklik de iyi gelir sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çevrede çok mutluyum, inşallah burada kalırım Şebnem ❤

      Sil
  6. Farklı bir çalışma olmuş. Güzel aynı zamanda

    YanıtlaSil