28 Şubat 2021 Pazar

Limon Kremalı Kurabiye

Merhabalar herkese, Antalya'da havalar ısınıyor. Bu haftasonu normalde evde giydiğim kıyafetlerle bunalıyorum. Bu ara doğada olup yürüyüş yaparak gözlerim yeşile doysun istiyorum ama doktora tezimin savunma sınavını başarıyla atlatmama rağmen hala bazı düzeltmeler yapıp tezimin ikinci baskısını teslim etmem gerekiyor. Bunun için de on gün süre veriyorlar, bu arada üniversite dışından jüriniz olan hocaların ıslak imzaları için belgeleri kargoyla dolaştırıyorsunuz.

Cuma günü komşumuzun kızı bir yaşına girdi, ihtar etmemize rağmen doğumgünü kutlaması yaptılar. Biz katılmadık ama pasta, kurabiye ve börek getirdiler. Virüs tedbirleri kapsamında gelen yiyecekleri üç gün bekletiyoruz biz.

Aynı gün akşam biz de kendi aramızda savunma sınavını geçmemi kutladık...

Dün, daha önce yapıp beğendiğim limonlu kurabiyeden yaptım. Hamurun içerisine biraz normalden katı kıvamda olan limonlu muhallebi koyup kapatıyorsunuz. Şu an da masamda çayımın yanında çalışmama eşlik etmesi için bulunuyor. Bu yazıdan sonra çalışmaya devam edeceğim.


Tarifini melegin marifetleri blogunda buldum. Deneyin, tavsiye ederim, kendisi de çok övmüş zaten, ölçüleri birebir aynı kullandım yanlız hamuru farklı bir şekilde kapadım bu sefer. Tarife ulaşmak için TIK

Mutlu, güzel pazarlar :)

4 yorum:

  1. Doktoranız için tebrikler :) İnsan emeğinin karşılığını alınca daha da mutlu oluyor :))
    Limon, portakal tarzı şeyleri tatlıların içinde sevmem ama muhallebi şeklinde konulması şu an denenebilir bir durum yarattı bana :)) Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler başarı dolu sene olsun :) Tarif için de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil