10 Şubat 2021 Çarşamba

Alengirli Şiirler - Ali Lidar

 Herkese merhaba, sanırım bu gidişle Ali Lidar'ın tüm şiir kitaplarını okuyacağım. Üslubunun çekici bir tarafı var ve şiirleri hayatın içinden... Bazı hallerini kendime benzetiyorum, bazı hallerini de yakın hissettiğim insanlara... 

Geçen pazar benim doğum günümdü, bu kitabı da kendime hediye olarak aldım. Bunun dışında yine D&R'dan bir defter ve kalem aldım. Ayrıca yine kendime hediye olarak internetten bir hırka ve bir etek aldım. Arkadaşlarımdan da hediyeler geldi ama kendi tercih ettiklerim daha iyi. Sanırım ben artık başkalarından hediye almayı sevmiyorum :) Düşünmeleri güzel tabii ki ama ne bileyim, iyice yalnızlığa alıştım galiba...


Kitabın iç sayfasında alıntı yapılamaz yazıyor yine, altını çizdiğim yerler var ama paylaşamıyorum burada ne yazık ki... Oysa şairin kendisi paylaşıyor, buradaki bir şiirini daha önceden Instagram hesabında okumuştum.

İçinde bir çok sevgiye dair şiir var, daha önce yorumladığım kitabı da aynı kapsamdaydı. Okumayı seven bir sevgiliniz varsa Ali Lidar kitabı hediye etmek güzel bir sevgililer günü hediyesi olabilir.

6 yorum:

  1. Yazınıza sağlık, geçmiş doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı bana blogger hediye etkinliğinde bir blog yazarı arkadaşım hediye etmişti. Onun sayesinde okudum Ali Lidar'ı ve oldukça sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger arkadaşlarımdan gelen kitapların hepsini ben de sevdim :)

      Sil
  3. Ben de artık doğum günlerimde hediye ya da kutlama beklemiyorum. Kendi kendimi ödüllendiriyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çaba göstermesem kutlama filan olmayacak zaten :)

      Sil