14 Şubat 2021 Pazar

Yolun Başı - Ali Lidar

Haftasonu gelmeden D&R'dan kendime iki Ali Lidar şiir kitabı daha aldım. Bunlardan biri Yolun Başı...

Yorumladığım diğer iki kitabına göre daha az beğendim, adından da anlaşılacağı gibi yolun başındayken, daha gençken, diğerlerinden önce yazılmış sanırım, ilk aşk acılarını kaleme almış. Altını çizdiğim dizeler oldu.


Ayın 24'ünde tez savunmam var ve şu ara hafif kitaplar okumak iyi geliyor, sanırım o yüzden devamlı şiir kitapları okuyorum. Sayfaları çabucak çevirmek hoşuma gidiyor 😀

Bu ay okumalarımdan biri de Çin geleneklerine göre 2021 yılında olabilecek olayları değerlendiren bir kitap. Bu ay Elele dergisinin verdiği bir kitapçık daha doğrusu. Çok üzerinde durmadan okuyup geçilebilecek hafif bir okuma. 

Benim yanımda elmalı kurabiyelerim ve çayım, sizin de eşlikçilerinizle; kitaplarımıza gömüldüğümüz, mutlu ve huzurlu geçecek bir pazar günü diliyorum.

2 yorum:

  1. Tezin ne üzerine hocam? bir ara tez yazmak, oradan makale çıkarmak gibi konularda yazarsan bizde senden esinlenelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radar görüntülerinin işlenmesi üzerine tezim. Tez yazmak ve makale çıkarmak gibi konulara değinmek hiç aklıma gelmemişti, bu tip şeyler başa gelince öğreniliyor. Yine de aklımda olsun, belki yazarım :)

      Sil