30 Kasım 2020 Pazartesi

Dizi Yorumu: The White Queen

 Az önce dışarıya çıktım, in cin top oynuyor. Bizim mahalle işlektir ama marketler 20.00'de kapanınca ortalıkta kimse kalmamış. Şöyle bir turladım, uzun süre hiç bir insanla karşılaşmadım, biraz korkutucu, sadece pideci açık. Otobüsler çok geçiyor ama bomboş veya bir kişi var içinde. Yalnızca oteller bölgesinden şehir merkezine giden otobüs dolu. Burada hala turistler var, bir onlar dışarıda olduğu için meydan onlara kalmış gibi görünüyor.

Gelelim dizime, yazın dizi ve film izleyemesem de artık vakti gelmiş demekki, zevk alarak izliyorum. Bu dizinin yorumunu bir blogda görmüştüm ama çok uzun zaman oldu, hangi blogdu hatırlamıyorum. Eski bir dizi aslında, bizdeki Muhteşem Yüzyıl'ın İngiliz versiyonu gibi. 

Genç ve yakışıklı İngiltere kralı bir gün seferden dönerken dul, güzel bir kadına rastlar. Aralarında geçen kısa bir konuşma sonrasında birbirlerinden etkilenirler. Kral kadını tekrar buluşmaya çağırır ve orada O'na sahip olmaya yeltenir. Kadın, O'nunla evlenmeden asla kralla birlikte olmayacağını söyler ve bir bıçak çıkarıp kendi boynuna dayar. Kral kadını serbest bırakır ama o günü ikisi de aklından çıkaramaz, kadının ailesi ise kraliyetin eski düşmanlarındandır...

Dizinin ilk sezonu 10 bölümden oluşuyor ve ben 6. bölüme geldim. Başka bir dizi keşfim olmazsa 2. sezona da devam edebilirim. Olaylar hızlı ilerlediği için diziden sıkılma gibi bir durumum söz konusu olmuyor, oldukça akıcı. Bazen dramatik sahneler beni biraz kötü etkiliyor ama yine de merakıma yenik düştüm ve ilgiyle izliyorum.


Dizide oyunculukları da çok beğendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim. Kısacası tavsiye ediyorum :)

12 yorum:

  1. Bir bakayım buna boş kaldığımda. Tavsiyene sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde de benim kuzen baya övdü bu diziyi. Elimdekileri bitireyim başlayacağım buna.

    YanıtlaSil
  3. Evet her yerde derin bir sessizlik var sanki Işın. Sıkı tedbirlere ihtiyaç vardı. Büyük küçük, yaşlı genç hepimiz çok dikkatli olmalıyız.

    Dönem dizilerini severim aslında. İzlemeye pek vakit bulamasam da tavsiye için çok teşekkürler. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. İzlemiştim zamanında.Cadılık ile başlayıp sonra çok ilginç yerlere gitmişti dizi .Hatta mülayim deyip aferin çektiğim makul erkek kardeşe koca bir yuh çekmiştim.Hayal kırıklığı resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aile içi entrikalar çok fazla, affediliyor O sonra, geri dönüyor. Benim gerçekliğime çok uzak olduğu için gittikçe daha severek izliyorum diziyi :)

      Sil
  5. Bu diziyi duymamıştım. Ben de bu aralar Brooklyn Nine-Nine'ı izliyorum. Komedi dizisi ve her bölüm 20 dk. Hem güzel ilerliyor hem de kafa dağıtıyor. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım buna, komedi izlemeye ihtiyacım var :)

      Sil