14 Kasım 2020 Cumartesi

Kış Mimi

Yoğun geçen bir haftadan sonra biraz hafiflemeye ihtiyacımız var sanırım. Ben yazarken, siz de okurken biraz rahatlar sıkıntılı günlerin stresini biraz olsun hafifletiriz umarım. Haydi başlayalım :) Kafiyeli cümleler artarda geldi  :D

  • Kışın ne yapmaktan hoşlanırsın?

Yaza göre yürüyüşler ve sosyal aktiviteler azalsa da ben tamamen köşesine çekilenlerden değilim. Yani battaniye-kahve-kitap, devamlı bunu yapmıyorum. Akşam yürüyüşlerim devam ediyor, arkadaşlarımla görüşüyorum, daha konsantre çalışabiliyorum. Hava bulutlu olursa daha iyi çalışıyorum, güneş "dışarı çık" diye ayartmıyor beni. Aslında ne kadar iyi çalışabilirsem, sosyalleştiğim zaman o kadar güzel geçiyor. Yani daha fazla zevk alıyorum sanırım eğlenmeyi hakettim düşüncesiyle... Kestane, patlamış mısır yiyerek ve çayımı yudumlayarak kitap okumak, dizi izlemek daha zevkli olacak. Önceden hazırlanmış meze ve yemek menüsüyle yeniyıla girmenin huzuru da paha biçilemez olacak :)


  • Kış sana neyi hatırlatıyor?
Polar ceket ve pantolonları, kazakları, dışarı çıkarken sarınıp sarmalanmayı ve doğum günümü. Biraz da yağmur, çamur ve ıslanmayı. Islanmayı hiç sevmem, üstüste giyinmek de rahatsızlık verici. Termal taytlar kaşındırır mesela beni ama dışarda işleri, gezmeyi, sporu bitirip sıcacık eve gelmek hoş bir duygu. Doğumgünü haftam da kutlamalarla geçtiği için eğlenceli olur :)

  • Kış denilince aklına ilk ne geliyor?
Aklıma ilk gelen şey karın yağmış olduğu bir yerde manzarayı izleyerek şömine başında oturup bilgisayarım kucağımda çalışmak veya keyif yapmak. Yer olarak da bir kış gittiğim Bolu Abant Gölü gözümün önüne geliyor.

  • Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanı nedir?
Terlememek, yazın bu beni çok usandırıyor. Antalya'da sıcaklarla fazlaca içiçe yaşıyoruz. 

  • Kışın kullandığınız favori kozmetik ürününüz nedir?
Yüz ve el kremlerim. Ayrıca her zaman evden çıkarken eyeliner ve mascara ikilisini aksatmam, bir de dudak rengine yakın renk ruj sürerim, dudağım kuru veya çatlaksa rujun üzerine yara kremi de sürerim.

  • Özellikle kışın yapmaktan hoşlandığınız birşey var mı? Varsa nedir?
Mantı, kremalı mantarlı yemekler gibi (örneğin makarna) ağır yemekleri kışın yapıp yemek daha çok hoşuma gider, ayrıca şuruplu tatlıları kış aylarında yemeyi daha çok severim. Sanki beni soğuktan korurlar :) 

  • Kış yemeklerinden en çok hangisini tüketirsiniz?
Pırasa ve ıspanağı çok tüketiyoruz. Brokoli salatasını da şimdiden yemeğe başladık.

  • 2020'ye veda ederken ne söylemek istersin?
Öncelikle henüz 2020'ye veda etmiyoruz ve hala sonbahardayız :D Şu an yeniyıl moduna giremiyorum ama en geç önümüzdeki yıl başında Corona aşısının halka ulaşması en büyük temennim. Olan talihsizlikler için de yılları suçlamak çok saçma, başımıza gelen felaketlerin hepsi biz insanların günü kurtarmak pahasına dünyamızın ekosistemine ve kendimize yaptığımız kötülüklerden kaynaklanıyor. İnsanların daha bilinçlenmesini diliyorum, her konuda... İleride yaşanabilecek sıkıntıları öngörerek bugün ona göre adım atmaları akıllıca olacak.

Mimi hazırlayan ve yapan bloglara teşekkür ediyorum, onları okumak ve mimi tamamlamak zevkliydi. Haftasonunuz hoşluklarla dolu geçsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder