6 Kasım 2020 Cuma

Pizza poğaça

 Selamlar bu ara yemek tariflerinden gidiyorum, hayatımdaki değişiklikleri buraya yazıyorum ve bugünlerde yiyeceklerin olması biraz acınası ama ne yapalım hala pandemi halleri devam ediyor aslında. Bu ara alışveriş yapmaya da çekiniyoruz, alışveriş merkezlerine şüpheyle girip suçluluk duygusuyla çıkıyoruz. Dolayısıyla ben bu ara Avon'a sardım, iki kez üstüste sipariş verdim. Bugünkü siparişlerimde termos ve taşınabilir salata kabı vardı, artık kozmetik ürünlerine de doydum, daha doğrusu eve yeterince stokladım. 

Sizin iyi bildiğiniz ve önerebileceğiniz şöyle güvenle alışveriş yapabileceğim siteler var mı? İhtiyacımı online alışverişle güvenle karşılayayım..?

Gelelim pizza poğaçalara... Tarif biriktirmek için en çok kullandığım sitelerden biri olan Pinterest'te buldum bu tarifi. Orada da bir profilim var, siteyi kullananları beklerim ❤ 

Tarife BURADAN ulaşabilirsiniz.


Ben tarife ek olarak edindiğim tecrübeleri sizinle paylaşmak istiyorum. Hamuru mandalin büyüklüğünde alınca pizzalar biraz büyük oluyor, ya üstüne bol bol malzeme koyun ya da ceviz büyüklüğünde alın. Tuzu ve toz şekeri tam belirtilen oranlarda kullanın ben biraz az kullandım, tadı az oldu hamurun. Benim pizza poğaçalar dün gece 11'de pişti, gece atıştırmalığı ve sabah kahvaltısı oldu :)


Sağlıkla kalın, sevgiler...

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık Işıl. Bunları gece yemesi çok keyifli olmuştur eminim :-)

    Yves Rocher'in internet sitesini kullanabilirsin. Ürünleri çok güzel. Ben çok beğeniyorum. Fiyatları biraz pahalı ama indirimleri takip edebilirsin. Belli miktarda alışveriş yaparsan hediye ede veriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gece için eğlenceli bir atıştırmalık oldu :) Önerin için teşekkürler...

      Sil