20 Kasım 2020 Cuma

Bir şiir ve kolay kahvaltılık tarifi

 





Bilir misin?

Ne kötüdür insanın bildiğini anlatamaması

Kelimelerin hep yarım kalması

"Ben" deyip susması "Sen" deyip ağlamaklı kalması

Nazım Hikmet Ran



Gelelim bu sabah yaptığım güzelliğe, çok nefis bir kahvaltılık tuzlu bir kek tarifi keşfettim. Bu sabah canım hiç kahvaltı masasına oturmak istemedi, ben de iştahımı açmak için yine Pinterest'te kaydettiğim bir tarif denedim. Gerçekten şimdiye kadar yaptığım peynirli kek türevlerinin en iyisi oldu, oldukça da pratik.

Videolu tarife BURADAN ulaşabilirsiniz. Tariften farklı yaptığım şey 150 derecede pişirmek oldu, bir de üzerine kaşar peynir rendesi koymadım. Ben tüm kekleri bu derecede pişirmekten vazgeçmiyorum :) Huzurlu cumalar...

4 yorum:

  1. bazen anlatamamak gizli bir acı verir, güzel dizeler..
    bende bu ara tarçınlı cevizli keke takmış durumdayım, yalnız ben 180 derecede pişiriyorum, tuzlu kek fikri hımm neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  2. Benim de sürekli yaptığım bir peynirli çörek tarifim var ama onda maya kullanılıyor. Bunda patates de varmış. Eminim çok lezzetli olmuştur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oldu, soğan da içine çok yakışıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil