6 Eylül 2019 Cuma

BLOGUMUN 4. YAŞ ÇEKİLİŞİ

Merhabalar, blogum 4 yaşında! Acı, tatlı ruh hallerime, oyun,film, kitap, gezi yazılarıma ortak olan takipçilerime çok teşekkür ederim!! Yorumlarınız da beni her zaman daha iyi hissettirdi ve rahatlattı... Daha nice seneler birbirimizle paylaşmaya, birbirimize destek olmaya devam! :)

4 yaşımıza basalı aylar oldu (22 Ocak) ama çekiliş hazırlıklarını yeni yapabildim. Blogumun yeni yaşında en çok okunan yazım Tiyatro oyunu yorumu: Dördüncü Ay oldu. Göz atmak isterseniz linke tık tık. 

Hediye kitap okumanın alıp okumaktan daha zevkli olduğunu deneyimlediğim için çekiliş için kitapları özenle seçtim, satın alınmadan önce konusu ve dili dikkatle incelendi. 


Resimde gördüğünüz gibi John Steinbeck'in Tatlı Perşembe romanı, Özdemir Asaf'ın Dokuza Kadar On şiir kitabı, bir adet tarihlerini kendinizin atabileceği ajanda//defter, bir adet de Faber Castell pilot kalem hediyelerim...


Katılım sağlamak için blogumu takip etmeniz ve yorumlara emailinizi bırakmanız yeterli. Bir çekiliş hakkına daha sahip olmak istiyorsanız, duyurusunu sosyal medya hesabınızda paylaşıp linkini yorumlara bırakabilirsiniz. 

Çekiliş 4 Ekim 2019'da sona erecek. Sonucu ise 5 Ekim 2019'da açıklamayı planlıyorum. Herkese bol şans!

17 yorum:

  1. Uzun yıllar keyifle yazman dileği ile

    YanıtlaSil
  2. Blog yazma motivasyonunuzun devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Kutluyorum 4.yılınızı.Takipteyim zati,çekilişlerde de şansım iyidir bakalım artık.
    mhaltinordu@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. 4. yılın hayırlı olsun, bol postlu, bol sohbetli olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler. Daha uzun yıllar yazman dileğiyle. Hediyeler de birbirinden güzel. Umarım ben kazanırım :-) suleuzundere@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🙏🏻❤️ bol şans😊

      Sil
  6. ÖZDEMİR ASAF'A BAYILIRIM. ADAM FARKLI BİR BOYUTTA SANKİ.

    YanıtlaSil
  7. çok tebrik ederim, blogunuzla daha nice güzel yıllara !! :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim, umarım uzun yıllar mutlulukla yazmaya devam edersin. Bu arada ben de katılıyorum çekilişe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çekilişe katılabilmek için emailinizi yazmanız gerekli:)

      Sil
  9. ne güzel düşünmüşsünüz, kazanacak kişi çok sevinecektir

    YanıtlaSil