23 Eylül 2019 Pazartesi

Bir mim yazısı daha

Mimler sohbet havasında insanları tanıştırıp yakınlaştırdığı için hoşuma gidiyor. Bugün bilgilendiğim bir yazısını okuduğum ReHiTu'nun blogundan geliyorum, biraz da diğer yazılarına göz atayım derken bu mimi ben de yapayım dedim :)





Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?

Bu konuda çok kararsızım ve yeni kafam karıştı. Normalde şehri, kalabalık ortamları seviyorum ben. Bu pazar bir yayla yürüyüşü yapıp, mis gibi havayı ciğerlerime doldurduktan sonra pazartesi sabah otobüsteki yanmış motor yağı kokusundan nefes alamadım. Yarı yolda inip durağa adım atmamla birlikte aynı şey oldu, bu sefer sigara kokusundan nefessiz kaldım. Kalabalık bir arkadaş grubuyla kırsalda yaşamalı diye geçti aklımdan. İnşallah o yaşlara geldiğimde olur ama birçok insanın aynı plandan hoşlanması düşüncemi biraz gerçeküstü kılıyor :)

Hedefiniz var mı; varsa neler?

Bu soru bir önceki yaptığım mimde de vardı :)) O zaman doktorayı bitirmek yazmıştım şimdi başka hedeflerden bahsedeyim... Sağlıklı, neşeli, dostlarımın, sevdiğimin yanımda olduğu uzun bir ömür sürmek. Her günümü yeni birşeyler öğrenerek tatlandırmak. Günlük koyduğum küçük hedeflerin gerçekleşerek  beni daha büyük hedeflere taşıması. Bu bir kitap yazmak olabilir, akademik kariyer olabilir veya şimdi kafamda olmayan ama yapmaktan zevk alacağım başka bir iş olabilir. Emir almaktan hoşlanmıyorum, iş ve aşk adil olmalı  :)

Bloggerla nasıl tanıştınız?

Lise ve sonrasında üniversitede aynı fakültede okuduğum bir arkadaşım var. Hatta o zamanlar İstanbul'da birkaç yıl ev arkadaşı da olmuştuk. Yazmaya ciddi anlamda ilgisi var, bu konuda bir topluluğa da katıldı ve blog yazmaya başladı. Bana da yazdıklarını okuyup eleştirmem için ricada bulundu, böylece bir Blogger hesabı edindim. Daha sonra bu topluluk bir öykü kitabı çıkardı, o kitapta bir öyküsü yayınlandı. Sonra bazı dergilerde de yazmaya başladı ve Blogger'ı bıraktı. Bende de yazma sevgisi olunca, hazır hissettiğim bir gün buraya yazmaya başladım.

Gurur duyduğunuz başarılar varsa nedir?

Yüksek lisansımı tamamlayıp yüksek mühendis olabildiğim ve birçok uluslararası yayın yapıp atıf aldığım için öncelikle kendimle gurur duyuyorum. Babam ve ablam da bilimsel çalışmalarıyla dünya çapında tanınıp ayrıca işlerini paraya dökebildikleri için ailem adına gurur duyuyorum. Bu sene Avrupa Voleybol Şampiyonası'nı takip ettim, ikinci olup gümüş madalya aldıkları için ülkem adına Filenin Sultanları ile gurur duydum.

Boş vakitlerinizde neler yapıyorsunuz?

Sosyal medyada istemediğim kadar çok zaman geçirebiliyorum. Şimdi daha verimli işlerle uğraşmak için çabalarım var, küçük bir etamin örneğine başlayacağım. Bitince motifi küçük bir havluya dikip mutfak havlusu yapacağım. Yazı yazıyorum, burası insanı geliştiren bir sosyal medya mecrası... Kitap okuyorum, bu ara bir seriye ait genç yetişkin romanı okumaktayım, yakında yorumunu paylaşırım. Her pazar doğa yürüyüşü yapıyorum, bunda da artık hafiften dağcılığa geçiş yapmaya başladım.

Umarım keyif alarak okumuşsunuzdur, benim farkındalığımı arttıran bir mim oldu, hazırlayanlara teşekkür ediyorum. Soruları cevaplamaktan keyif alacak herkes, mimlendiniz!  

Resimhttps://www.dekoryasam.com/deniz-manzarali-ofisler-ile-keyifli-bir-calisma-ortami/deniz-manzarali-ofisler-ile-keyifli-bir-calisma-ortami-10/

6 yorum:

  1. Bilimsel çalışmalarınızda umarım çok yol alıp ülkemizi temsil edersiniz.

    Mime vesile olduğum için ayrıca mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil
  2. en iyi yerlere gelmenizi diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için çok teşekkürler, inşallah :)

      Sil
  3. Ailenin akademik başarısının yüksek olmasına bayıldım. Yüksek lisans hayalimdi. Belki bir gün ben de gerçekleştiririm.

    Doğa yürüyüşlerini zevkle takip ediyorum. Senden ilham alarak bir gün ben de bir doğa yürüyüşüne katılacağım.

    Okuması keyifli bir mimdi. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalinizi gerçekleştirmenizi isterim :)
      Doğa yürüyüşü yapmaya fırsat bulursanız haftanın stresini üzerinizden attığınızı hissedeceksiniz...
      Beğenmenize sevindim, sevgiler

      Sil