2 Eylül 2019 Pazartesi

Bir mim yazısı

Merhaba, esratakım'ın blog sayfasından geliyorum. Hemen mim sorularına geçelim mi? :)



1. Boş vakitlerinizde neler yaparsınız?

Vaktim azsa sosyal medyada zaman geçiririm, Instagram ve facebook'ta. Daha fazla zamanım varsa blog okuyup yazarım, kitap okurum, film izlerim veya arkadaşlarımla buluşurum. Bir gün boşsa doğa sporları ile ilgilenirim, örneğin her pazar günü yürürüm veya yüzerim.

2. Gününüzü nasıl planlıyorsunuz?

Bazen yapılacak işler bellidir, yani işler sıkışmışsa... Rahat günlerimde genellikle akşamları yapılacak işlerimi aklımdan geçiririm ki plansız bir sabaha uyanmayayım. Böylelikle sabah erken kalkıp işlerin başına geçmiş olurum, sırayla yaparım.

3. Hedefleriniz var mı, varsa neler?

Hedeflerime zamanında ulaşamadığım ve benim elimde olmayan sebeplerden dolayı olduğu için şu an sadece doktorayı bitirmeyi hedefliyorum. Çok büyük kariyer hedeflerim yok, örneğin kariyerim için sevdiğim yerden ve insanlardan vazgeçmeye niyetim yok. 

4. İngilizce nasıl geliştirilir?

Farklı yollarla; konuşma pratiğini geliştirmek için yurtdışına çıkmak ve yabancı arkadaş edinmek en etkili yöntem sanırım. Gramer ders kitaplarından öğrenilebilir, kelime ise kitap, makale okuyarak.

Kısa bir mim ama sorular güzeldi. İsteyen arkadaşları mimi yapmaya davet ediyorum, yapacak olan arkadaşların güzel cevaplarını okuyacağım için şimdiden teşekkürler, sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder