21 Aralık 2016 Çarşamba

Hisarçandır, Gedeller Yürüyüşüm

Bu pazarki yürüyüşümü anlatmadım size. İnanılmaz zorluydu, taşların kayaların üzerinden devamlı tırmandık. Hala bacaklarım ağrıyor inanır mısınız. Gedeller diye bir köye yakın yerden artık sivri zirvenin kaldığı yere kadar tırmandık. Ayağımızın altındaki taşlar devamlı oynuyordu adım attığımızda, yanımız uçurum... Pür dikkat ilerledik devamlı. İlk manzara seyir noktasından fotoğrafımızı yayınlıyorum. Yüzler gülüyor tabi henüz zorlu kısmı tamamlamamıştık. 


Tırmanmanın sonunda aşağıdaki fotoğraflarda gördüğünüz yerde öğle yemeği molası verdik. Önümüzdeki ve arkamızdaki manzaraya buyurun... Bir grup tarihi kaplan kapanlarının izini sürerken biz burada kapana kıstırılmış kaplanlar gibi uzanıp yattık. Hem sohbet, hem dinlence, hem de güneşlenme ile zamanımızı geçirdik.



Bu yolların bir de dönüşü var :) Aynı kayalık yoldan aşağıya inerken fotoğrafta gördüğünüz arkadaşımla sohbet ederken kısa bir süre kaybolduk! Üstelik telefon da çekmiyordu! Sonra biraz geri dönüp arkadan gelen grubun ve artçı rehberimizin sesini duyunca rahat bir nefes aldık...

Köye tekrar indiğimizde Aşıklar Tepesi diye bir kafede yorgunluk biralarımız içtik. Dışarıda manzarayı izledikten sonra içeride sobanın başında şarkılar söyleyip oynadık. Eşsiz bir manzarası vardı kafenin, yorgunluktan takatim kalmadığı için fotoğraf çekemedim. Zaten fotoğraf o görkemli dağ manzarasının ihtişamını anlatmaya yetmez, video çekmeliydim... Bir dahaki sefere artık :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder